Limewire EN Azureus doen het ineens niet meer????

Status
Niet open voor verdere reacties.
de offline versie heb ik al geprobeerd, doet niks.
en de poort staat als het goed is ook open. maar hoe kan ik dat voor de zekerheid controleren?

De offline versie doet niets? Kun je dat niet installeren?
Poort controleren doe je bij je firewall, ik gebruik geen Sygate dus…helaas.
Beide instellingen (windows firewall en sygate) staan in de gegeven links.

nee wat ik bedoelde, ik kan de offline versie gewoon downloaden en installeren, maar ook deze kan vervolgens geen verbinding maken. en ik heb inmiddels de poorten gecontroleerd en ook deze staan gewoon open. :confused:

nouja, ik ga dat dan nog maar even proberen en anders geef ik het gewoon op. ik heb nu ondertussen een ander p2p programma gevonden die me ook wel bevalt, dus als Limewire echt niet meer wil doe ik het daar wel mee. maar bedankt voor je hulp:D

Een beetje laat, maar voor meer mensen met dit probleem heb ik in ieder geval een oplossing gevonden.

Als limewire niet verbind, dan installeer je het gewoon overnieuw zonder het eerst te verwijderen (een herinstallatie dus, die je eroverheen gooit en de oude versie + instelling discard). Hiervoor download je wel de nieuwste versie van limewire op de site (download link). Belangrijk is ook dat je naar limewire geavanceerde opties gaat, en daar kijkt welke poort limewire gebruikt, om deze poort hierna open te zetten in je router. Dit heet Port Forwarding, voor de mensen die niet weten wat het is en hoe je het doet: http://portforward.com/routers.htm Hier selecteer je gewoon jou router en je krijgt een handleiding voor je.

Ook is het natuurlijk belangrijk dat je al je firewall uitzet, of limewire toegang geeft. Maar dat spreekt voor zich, denk ik.

Veel succes, ik heb het probleem in ieder geval opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan