Limewire herkent Java niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edwin92

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe pc met Vista Home Premium 64-bit. Maar Limewire herkent Java niet terwijl die toch is geïnstalleerd. Tijdens het installeren kan Limewire Java niet installeren en als ik het wil starten krijg ik: Limewire needs Java 6.0 or above''. Maar dit heb ik dus al. Herinstalleren van beide programma's en rebooten helpt niks.

Er zijn veel problemen bekend met Limewire en het lijkt erop of het er alsmaar meer worden.
Ik raad je aan Frostwire te downloaden. Deze is bijna 100 % identiek aan Limewire en heeft geen problemen zo ver ik weet.

www.frostwire.com

Er zijn veel problemen bekend met Limewire en het lijkt erop of het er alsmaar meer worden.
Ik raad je aan Frostwire te downloaden. Deze is bijna 100 % identiek aan Limewire en heeft geen problemen zo ver ik weet.

www.frostwire.com
Dat zal dan wel moeten. Bedankt. Maar toch wacht ik ook nog even af of er een bekende oplossing voor is. Alhoewel ik op google niets kon vinden. Misschien komt het door die 64-bits.

Ik heb Limewire verwijdert en weer geïnstalleerd. Ineens werkt het weer. Het blijft vreemd maarja, het werkt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan