LimeWire kan sommige artiesten niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ww87

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
31
Ik zal mij vraag proberen volgens de regels te stellen:

Ik gebruik LimeWire en wilde laatst een paar nummers van the Rolling Stones downloaden, maar het werkte niet (er blijft staan 'Meerdere bronnen nodig'. Een andere keer probeerde ik het met een andere grote band, The Beatles, en dat werkte ook niet. Dat terwijl er genoeg bronnen zijn en andere downloads het wel gewoon doen. Op een andere computer op hetzelfde netwerk lukt het wel om die bands te downloaden, en met een ander programma op dezelfde computer lukte het ook.

Zelf denk ik dus, of eigenlijk weet ik bijna wel zeker, dat er een programmatje op mijn computer zit die sommige downloads van bands via limewire tegen houdt... Daarom heb ik al gezocht in de computer op de naam van de band, maar ik kreeg geen hits.

Kent iemand dit probleem en zoja, hoe kan ik het oplossen. Of weet iemand hoe ik in alle bestanden kan zoeken, dus niet alleen naar de naam ervan (of gebeurt dat al met de standaard zoekmachine van je windows besturingssysteem, windows XP)?
 
Hoi !

Heb je bij de installatie van Limewire bestandsfilters aangevinkt ?

Ga es naar extra- optie's - filters en schakel alle filters uit.

Dan moet het lukken !

Greetz,

Harry.
 
@Shadow_Reaper: alleen de nummers probeerde ik het eerst. dit lukte niet. ook als je de artiest en nummer of alleen artiest in zoekt en dan het goede bestand selecteert lukt het niet...

@Harry Snor: ik heb dat al een keer gecheckt en nu opnieuw. alleen de filter functie voor vbs bestanden o.i.d. stond aangevinkt, en als je dit vinkje weg haalt werkt het nog steeds niet...

In ieder geval bedankt voor de reacties. ik gebruik nu maar shareaza, daar heb je geen last van dit probleem...
 
Hoi !

Wat jij wilt, hoor.

Voor een enkel of aantal muzieknummers werkt Limewire (Pro-versie, altijd ge-update) als een trein.

Voor complete CD';s/DVD's zijn er torrentprogjes !

Greetz,

Harry.
 
torrent heb ik ook een keer geprobeerd met films, maar dan duurt het alleen al een eeuwigheid voordat het downloaden begint.

voor films gebruikte ik daarom eerst limewire, en nu Ares, maar omdat deze zoals de naam al verraad, spaans is, moet je wel even opletten of je niet een spaanstalige versie van een film aan't downloaden bent.

voor muziek gebruik ik nu normaal limewire, en voor die paar bands die daar niet lukken door een of ander probleem, gebruik ik shareaza, wat uitstekend werkt. alleen vind ik de gebruiksvriendelijkheid een beetje tegen vallen. de geschiedenis werkt (bij mij) niet bij shareaza, en vind het ook wel irritant dat je als je een oude zoektocht sluit je direct bij verkeer komt. maar goed, daarvoor is deze post niet bedoelt...
 
Hoi !

Wel poort(en) opengezet bij torrent-gebruik ?

Zo niet, gaat het zeker langzaam !!!!


Greetz,

Harry.
 
Ik zal mij vraag proberen volgens de regels te stellen:

Ik gebruik LimeWire en wilde laatst een paar nummers van the Rolling Stones downloaden, maar het werkte niet (er blijft staan 'Meerdere bronnen nodig'. Een andere keer probeerde ik het met een andere grote band, The Beatles, en dat werkte ook niet. Dat terwijl er genoeg bronnen zijn en andere downloads het wel gewoon doen. Op een andere computer op hetzelfde netwerk lukt het wel om die bands te downloaden, en met een ander programma op dezelfde computer lukte het ook.

Zelf denk ik dus, of eigenlijk weet ik bijna wel zeker, dat er een programmatje op mijn computer zit die sommige downloads van bands via limewire tegen houdt... Daarom heb ik al gezocht in de computer op de naam van de band, maar ik kreeg geen hits.

Kent iemand dit probleem en zoja, hoe kan ik het oplossen. Of weet iemand hoe ik in alle bestanden kan zoeken, dus niet alleen naar de naam ervan (of gebeurt dat al met de standaard zoekmachine van je windows besturingssysteem, windows XP)?


ik kan je makkelijk helpen daarvoor moet ik wel wat antwoorden op de volgende vragen :
Heb je een router ?
Staat er bij de wereldbol in limewire rechtsonder een muur?
heb je een firewall zo ja welke ?
 
Laatst bewerkt:
ik kan je makkelijk helpen daarvoor moet ik wel wat antwoorden op de volgende vragen :
Heb je een router ?
Staat er bij de wereldbol in limewire rechtsonder een muur?
heb je een firewall zo ja welke ?

ja ik heb een router
en er staat een muur bij de wereldbol (dus ik heb een firewall)
en de firewall is van McAfee
 
Ik denk dat het normaal is. Op somige momenten zit er gewoon niemand op limewire en kan je pc niet genoeg bronnen vinden. Dat het op een andere pc gaat, is volgens mij gewoon omdat er toen wel veel mensen waren:D
 
Ik denk dat het normaal is. Op somige momenten zit er gewoon niemand op limewire en kan je pc niet genoeg bronnen vinden. Dat het op een andere pc gaat, is volgens mij gewoon omdat er toen wel veel mensen waren:D

nee dat is het zeker niet. ten eerste staat er gewoon bij het overzicht dat er genoeg bronnen zijn, ten tweede zijn het gewoon hele bekende veel gedownloade artiesten (ook queen doet het niet) terwijl minder bekende artiesten wel altijd lukken, en ten derde gebeurde het downloaden op die ene computer en op die andere op hetzelfde moment, waar die ene dus wel werkte en die andere niet.
dus dat is het 110% zeker weten niet. maar in ieder geval bedankt voor de reactie.

ik zal het topic niet sluiten, maar denk wel dat ik me er gewoon bij neer moet leggen en voor sommige artiesten maar een ander programma gebruiken. misschien dat er over een tijdje iemand zich meldt met hetzelfde probleem, die het misschien wel weet op te lossen...
 
ja ik heb een router
en er staat een muur bij de wereldbol (dus ik heb een firewall)
en de firewall is van McAfee


wat de mensen al zeggen soms kan je bestanden gewoon niet downloaden omdat de mensen niet online zijn, maar als je je router en limewire goed insteld krijg je veel minden gezijk dat hij meer bronnen nodig heeft(omdat je dan naar meer mensen kan verbinden)

1.Stel je router in ---> Start - uitvoeren - cmd - ipconfig/all ( je ziet hier je ip enzo )
schrijf je ip op
plak de standaard getaway nummer in je browser je zit nu in je router
zet nu de poort open weermee je wil downloaden bv 4250 en vil hier je ip in die je had opgeschreven.

2.Nu moet je Limewire instellen --> Ga naat extra - opties zoek daar naar een instelling weet zo niet welke iets met gevanceerde nog wat en vul daar dezelfde poort in als wat je bij je router deed bv 4250

3. nu zorg je dat je je firewall goed zet Mcaffe ik weet niet hoe die wwerkt want ik gebrukt die nooit da moet je zelf maar effe opzoeken waarschijjnlijk zal die al goed staan !!!

als het goed is gaat nu je muur weg bij de aard bol en zul je er minder last van hebben dat die zegt MEER BRONNEN NODIG !!!
 
wat de mensen al zeggen soms kan je bestanden gewoon niet downloaden omdat de mensen niet online zijn, maar als je je router en limewire goed insteld krijg je veel minden gezijk dat hij meer bronnen nodig heeft(omdat je dan naar meer mensen kan verbinden)

1.Stel je router in ---> Start - uitvoeren - cmd - ipconfig/all ( je ziet hier je ip enzo )
schrijf je ip op
plak de standaard getaway nummer in je browser je zit nu in je router
zet nu de poort open weermee je wil downloaden bv 4250 en vil hier je ip in die je had opgeschreven.

2.Nu moet je Limewire instellen --> Ga naat extra - opties zoek daar naar een instelling weet zo niet welke iets met gevanceerde nog wat en vul daar dezelfde poort in als wat je bij je router deed bv 4250

3. nu zorg je dat je je firewall goed zet Mcaffe ik weet niet hoe die wwerkt want ik gebrukt die nooit da moet je zelf maar effe opzoeken waarschijjnlijk zal die al goed staan !!!

als het goed is gaat nu je muur weg bij de aard bol en zul je er minder last van hebben dat die zegt MEER BRONNEN NODIG !!!

bedankt voor de hulp, maar nog steeds werkt die bij de genoemde artiesten niet. waarschijnlijk of ik het weet het nu wel zeker ligt het niet aan de verbinding of de bronnen, iets wat actief is op de computer blokkeert de genoemde artiesten. het zou ook vreemd zijn als het aan de bronnen lag, want hoe kan het dat wereldberoemde, legendarische artiesten met hun grootste hits niet te downloaden zijn, terwijl kleine, bijna onbekende artiesten wel te downloaden zijn, dat kan niet aan de bronnen liggen.

als iemand hetzelfde probleem had (of heeft) en weet hoe je het kan oplossen, laat het weten, want het ligt niet aan de bronnen of aan verbindingen of iets.
 
Hoi !

Sorry, maar hier werkt alles, dus kijk je instellingen es na !!

En vooral de link van @konings.

Welke artiest dan ook staat er binnen 2 min. op.

Het ligt echt bij jou, hoor !!

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Sorry, maar hier werkt alles, dus kijk je instellingen es na !!

En vooral de link van @konings.

Welke artiest dan ook staat er binnen 2 min. op.

Het ligt echt bij jou, hoor !!

Greetz,

Harry.

dat het aan mijn computer ligt zei ik ook. waarschijnlijk heb ik een soort spyware gedownload wat er met de gewone spyware remover niet af gaat, maar misschien dat iemand anders, die het ook heeft gehad, weeet hoe ik het kan verwijderen...
 
Wat ook nog kan zijn is dat je geen bestanden deelt, want limewire staat standaard ingesteld dat als je minder als 1 bestand download dat je een hit en runner bent waardoor de bron je niet accepteerd ga eens na http://portforward.com/routers.htm en kijk hoe je je router insteld voor limewire. post hier effe of het muurtje al weg gaat bij de wereldbol in limewire en check effe opj je wel 1 of meer bestanden deelt bestanden deelt
Post effe je ruseltaten
 
andere artiesten kan ik wel downloaden en ik deel veel meer dan 1 bestand.

het ligt aan een bestand dat ik gedownload heb, want ik krijg bij de artiesten waar het fout gaat steeds dezelfde soort (muziek)bestanden. als ik een bekend nummer van de artiest in typ krijg ik alleen maar bestanden van die artiest, terwijl ik bij andere artiesten en nummers, standaard ook spamzooi vind en andere bestanden met een naam die erop lijkt. het moet dus iets zijn wat niet aan limewire ligt, maar aan een bestand op mijn computer. mijn vraag is daarom ook of iemand dit probleem kent en weet hoe ik het kan verwijderen. via software heb ik gezocht naar vreemde programma's, de spyware remover kreeg het niet weg, zoeken in mijn computer naar namen van bepaalde artiesten hielp niet...

aan mijn instellingen of aan de bronnen o.i.d. ligt het dus niet...
 
Je probleem is nu eens heel anders, dan op het begin maar ja leg het is wat beter uit !!!
 
Ik heb het ook

Hallo,
Ik heb het probleem ook en ik vind het heel irritant
Ik typ in: my name is - eminem
En ik krijg heel veel resultaten die bijna allemaal gedownload worden
De oplossingen die hier genoemd zijn werken niet
 
Houd er rekening mee dat als al die bronnen op een specifieke server staan of van een netwerk te ver hiervandaan dat het netwerk niet goed gebruikt kan worden en de afstand te groot is....Limewire is leuk om een nummertje mee te downloaden, maar word niet gek als bestanden niet willen downloaden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan