LimeWire launcher error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Goedemiddag,

Voorheen heb ik het programma Lime Wire gebruikt.
Dit heb ik verwijderd in december vorig jaar omdat ik er toch maar weinig gebruik van maakte.
Sinds afgelopen zondag gebeurt er iets raars op mijn PC.
Ongeveer om de 10 seconden verschijnt er een scherm met als titel LimeWire launcher error. Middels het kruisje kan ik het dan wegklikken maar na 10 sec. verschijnt dit schermpje opnieuw.
Ook sinds zondag is mijn Pc supertraag geworden. Ook met opstarten en ook met afsluiten. Ook het starten van de startpagina van internet is ontzettend traag.
Ook het antivirus programma werkt denk ik niet meer goed. Ik gebruik de gratis Antivir.
Het geopende paraplutje onder in de startwerkbalk is dicht terwijl dit open moet staan.
Na uninstall van dit programma en opnieuw installeren gaat het weer goed totdat de PC de volgende keer opnieuw is opgestart.

Voor de volledigheid:
De PC is ongeveer 4 jaar oud. Is een 2.0 Mhz. XP SP2 Home Edition, Internet Expl. v6.00 SP2.

Ik heb ook een PDF-bestandje toegevoegd. Met het programma Hijack heb ik op advies van een collega vanmiddag een logfile gemaakt van mijn PC.

Ik hoop eea. duidelijk gemaakt te hebben en dat jullie mij kunnen helpen de problemen op te lossen. Zelf ben ik helaas een complete leek op dit gebied.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gr.
Eric

Laatst bewerkt door een moderator:
Hijackthis logjes mag je hier niet plaatsen, plaats ze op http://www.nucia.nl/. Is het dit bericht wat je te zien krijgt? Dan denk ik niet dat het een virus ofzo is maar eerder een probleem met limewire.

De bijlage (HJT log) verwijderd, zie bericht hierboven waarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan