Limewire Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik weet eigenlijk niet wat ik met de gevonden downloads aanmoet. Zie bijlage. Er worden hierop dus kennelijk allemaal stukken van eenzelfde grootte gedownload of aangeboden. Maar een setup doet het niet. Wat moet ik nu precies doen??
 

Bijlagen

  • LIMEWIRE.jpg
    LIMEWIRE.jpg
    45,1 KB · Weergaven: 78
Heb je de archieven (hier .zip) al uitgepakt met een programma als Winzip of Winrar, of met de windows extractor van windows xp (rechter muisklik).

En dan de setup gestart ?
 
Zijn vrijwel zeker allemaal virussen, in de zip staat een txt bestandje en een setup.exe.
 
Dat is vaak met zipjes van die grote, setup.exe zet spyware op je pc.
Denk dat verspreiders per besmetting betaald krijgen.
Zijn ook heel vaak 851 en 197 kb
 
Ik gebruik limewire alleen voor het downloaden van muziek.
Voor mijn programma's gebruik ik enkel BitTorrent waarmee ik nog geen problemen gehad hem met virussen etc.
 
Jozo zei:
Zijn vrijwel zeker allemaal virussen, in de zip staat een txt bestandje en een setup.exe.

Ok vraag opgelost, ik heb virus delete op automatisch staan vandaar dat ik niets merkte heb het nu op detect and prompt gezet en voila inderdaad virusmelding. Dat zijn er dan niet weinig zeg, wat een afknapper van LimewirePro.
 
jgeypen zei:
Ik gebruik limewire alleen voor het downloaden van muziek.
Voor mijn programma's gebruik ik enkel BitTorrent waarmee ik nog geen problemen gehad hem met virussen etc.

Ik heb Newsleecher en Usenext dus eigenlijk helemaal geen Limewire Pro nodig, maar ik heb hem toch en dan krijg je dit. Nog voor betaald ook. Wat beterft die torrents, daar snap ik al helemaal niks meer van. Je hebt sites waar je torrents kunt vinden en dan via bijv. mutorrent downloaden, toch, maar dat gaat zo langzaam. Met usenext gaat dat met een meg per seconde. Moet je wel betalen dus. Waar haal je je torrents eigenlijk vandaan?? Stomme vraag maar heb dat eigenlijk nooit goed begrepen.
 
Kan limewire niets aan doen, het zijn de mensen die de bestanden delen.
Bestanden die je via p2p hebt binnengehaald altijd ff scannen.
 
Ik haal mijn torrents van www.magnietwegensdehuisregels.com of www.ookdezemagniet.com en download ze dan met BitLord. Het bittorent netwerk download in het begin zeer traag maar bij mij liggen de gemiddelde downloadsnelheden rond 250 kb/s. Dit is bijna het maximum van de standaard ADSL verbinding in België wat dus zeer traag is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jozo zei:
Kan limewire niets aan doen, het zijn de mensen die de bestanden delen.
Bestanden die je via p2p hebt binnengehaald altijd ff scannen.

Maar dit zijn alleen maar virussen, dan heb je aan LimeWire toch helemaal niets?? Kan me niet voorstellen dat daar niets aan gedaan kan worden. Maar ik hoef het niet te weten, al totaal afgeknapt.
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen de LimeWire en de Pro versie?
Ze zeggen snellere zoekresultaten, en wat nog?
 
jgeypen zei:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de LimeWire en de Pro versie?
Ze zeggen snellere zoekresultaten, en wat nog?

Ik heb geld uitgegeven voor de PRO versie en heb er goed spijt van; het is NIET sneller, maar pakt daarentegen zoveel resources dat ik netwerk problemen heb gekregen.
IK zoek een manier om mijn geld terug te krijgen ...

Vooral niet gebruiken, dus die PRO versie!!
 
Virussen,trojans zitten op elk p2p netwerk. Een virusvrij netwerk bestaat niet. Bestanden van minder dan 1 mb zijn bijna virussen.(behalve als het foto is) Denk er ook aan dat software altijd in mb's moet zijn. Met BitComet heb je direct al vrij goede downloadsnelheden.
@jgeypen : Dit is het verschil:
Q: What's the difference between LimeWire BASIC and LimeWire PRO?

A: Lime Wire offers two versions of its software: LimeWire BASIC, a free version, and LimeWire PRO, which is available for a one-time charge of $18.88. The purchase of LimeWire PRO gives users better search results, turbo-charged download speeds, connections to more sources, a guarantee of no ads or nagware, a special PRO only skin, personalized support via email and free updates for up to 6 months. The purchase of LimeWire PRO also helps to support an open-source movement that doesn't support itself by sneaking unwanted software onto users' computers.
BRON: http://limewire.org/wiki/index.php?title=Frequently_Asked_Questions
 
Ook in ben in de betaalde variant van Limwareprutpro getuint:evil:

You name it en ik heb het gedowload!

Maarrrrrrrrr...

Ik heb nog nooit een bruikbaar bestand binnen kunnen halen!

Het hele proramma zit vierkant vol met; Trojans, virussen, wormen, mallware en alle narigheid waarvan niemand het bestaan wist!

Wat kan ik doen om een schoon bestand binnen te halen?:confused
 
Hallo !

Limewire, en de meeste P2P-programma's, zijn alleen geschikt om muziek te downloaden, en dan nog losse nrs.

Voor complete CD's, software e.d. gebruikt je torrents en/of nieuwsgroepen.

Dat Limewire, Bearshare etc. vervuild zijn ligt niet aan de programma's, maar aan de gebruikers die de troep aanbieden.

Bovendien kun je bij Limewire Pro bij de installatie kiezen voor bestandsfiltering !

Greetz,

Harry.
 
:thumb: Dankje Harry!

Laat ik nu denken dat je daar alle bestanden kon dowloaden.

Welke progs kun je gebruiken voor andre (behalve torrents) bestanden?
 
hello!

ik heb zelf ook limewire PRO en daar download ik alleen muziek mee.
ik heb PRO niet gekocht maar als je bij limewire "limewire PRO" intyped dan krijg je gewoon verschillende PRO versies en hoef je er niet voor te betalen ;)
 
Allemaal leuk en aardig maar om daarvoor een topic uit 2006 voor omhoog te halen?

Stel liever je eigen vraag dan in breken in andermans vraag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan