limewire programma start elke keer opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

roni

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
207
mijn limewire start elke keer op als ik em afsluit wat ik ook in stel,extra optie afsluiten etc
hij komt elke keer weer terug,kan ik nog iets anders doen misschien.

grt Ron
 
ik heb het al gevonden ik heb gewoon herstel standaardinstellingen en dat werkt goed.
 
Laatst bewerkt:
ik dacht het te hebben gevonden maar nee hij start weer gewoon op en niet 1 keer maar gewoon een paar keer dus ik had er opeens 3 in me taakbalk staan.

helpppp:confused:
 
Op het moment dat je wil afsluiten, zijn ze dan nog aan het downloaden van jouw¿

gr.Marcel
 
nee er download niemand bij me ik heb ook de verbinding verbroken en sluit em dan af en na een minuut kom ie weer terug
 
Ik heb het gisteren geprobeerd,
en het lijkt me een hardnekkig proggie, hij probeert ook bij mij steeds aan te melden.
De instellingen staan bij mij goed, t.o.v. afsluiten, niet wachten tot dwl klaar zijn , gelijk afsluiten etc..

Dankzij de firewall die juist aangeeft dat het online wil,, kan ik hem dan wel gelijk stoppen door te blokkeren.

Misschien dat andere er meer van weten, tot nu toe is dit ook voor mij de beste oplossing voor definitief afsluiten van limewire.

gr. Marcel
 
ik weet het niet meer hoor niks helpt,ja eraf gooien dat helpt maar dat wil ik niet.
ik wacht wel af of er nog iemand wat weet.

groet Ron
 
Ik heb weer eens geprobeerd,

Als ik hem aflsuit onder bestand tabblad, dus verbinding verbreken, en ook in datzelfde tabblad sluiten kies, gaat het wel in 1x .

gr. Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan