Limewire sluit direct weer af.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Misja

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
3
Net met Vista aan de slag. Limewire gedownload, geïnstalleerd......en als ik dan Limewire wil opstarten dan wordt het DIRECT weer afgesloten. Als ik dan met print screen de screen shot bekijk wordt Limewire afgesloten op het moment dat er onderin bji Limewire staat "peers lokaliseren". Ik heb echt al van alles geprobeerd, maar niets helpt. Firewall uitgezet.... oudere versie van Java.....nieuwste versie van Java, Windows update...

Heeft iemand een idee ??

Groeten Misja
 
Hoi !

Als ik me goed heriner is op dit forum vastgesteld dat alleen de latere PRO-versie's met VistA werken !

Wel aan gedacht evt. je router open te zetten ?

En welke versie probeer je ?

Ik werk hier inmiddels met Limewire 4.15.0 zonder problemen, maar ook de Pro-versie 4.12.6 staat op m'n andere PC en draait ook probleemloos.

Greetz,

Harry.
 
Opgelost

Hallo

Bertus Bedankt!! Die link heeft me verder geholpen. Alleen nu weer het volgende probleem...... de zoekresultaten worden niet weergegeven. Alleen als ik met mn muis er overheen ga wordt het zichtbaar, en ook de "popup-tekst" die in die gele vakjes verschijnt, behorende bij ieder zoekresultaat verschijnt dan, maar blijft hangen...zodat alles door elkaar staat.

Groeten Misja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan