Limewire vindt niets

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalkan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Berichten
4
Hallo,

Ik heb problemen met limewire pro ( laatste versie ). Nadat ik mijn computer heb geformatteert ging alles automatisch verloren, ik had de oude versie van Limewire Pro.

Nu ik nen nieuwere versie heb gehaalt + pro kan ik niets meer downloaden. Ik kan geen liedjes, foto's, video's, ... vinden

Limewire pro vind alleen maar virussen (spyware). Bv ik tijp: Jan, dan krijg ik alles over Jan met een achtervoegsel erachter. Bv jan de boom in: dan staat er jan de boom in maar als ik download dan krijg ik meteen een virus en is het bestand ook niet te openen.

Nu, ik krijg altijd dezelfde bestanden. Als ik Jos tijp, dan krijg ik dezelfde bestanden als jan maar i.p.v. jan staat er dan Jos.

Weet iemand toevallig hoe ik dit kan oplossen ? ik ben overgeschakelt naar ARES, en wat is dat voor een trage programma...

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Kalkan
 
Ik gebruik tegenwoordig altijd FrostWire, volgens mij hetzelfde als LimeWire, maar LW wilde niet verbinden bij mij, FW wel ;)

Altijd het proberen waard ;)

Tip: Als ik een liedje wil downloaden, bijv Queen - Another one bites the dust, zoek ik alleen op Queen en dust, en wacht op hits met de hele titel ;) al het andere zijn virussen :thumb:
 
Frostwire had dezelfde problemen. Nu na lang zoeken heb ik ontdekt wat mijn probleem is. Na formatteren had ik een router gekocht, het lag dus aan mijn router. Ik heb het uitgeschakelt en netwerkkabel direct in mijn pc gestoken ( niet bij de router dus ).

Limewire liet ziet dat ik verbinding had, maar ers tond een firewall op een wereldbol onderaan. Dat was mijn probleem dus.:thumb:
 
hee kalkan
ik heb precies hetzelfde probleem, zou je alsjeblieft je oplossing ietsje uitgebreider willen uitleggen, dan kan ik het ook eens proberen.

merci!
 
als je een router gebruikt, schakel het uit en sluit je internetkabel op uw computer.

Maar als je geen router gebruikt, weet ik neit wat het oorzaak kan zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan