limewire zoekresultaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaatje71

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Als ik bij limewire een zoekopdracht geef voor bv een artiest, krijg ik opeens een rode balk met de melding dat alleen zoekresultaten met een hangslotje officiele limewire communications zijn. Ik zou een verkeerde update binnen hebben gehaald, waardoor limewire niet meer werkt??:confused: (volgens de more info). Heb 14.10 versie opnieuw geinstalleerd, java updates bijgewerkt, en firewall gecontroleerd (staat limewire toe) , gecontroleerd op virussen e.d. Lime wire heeft altijd feilloos gewerkt, begrijp hier niets van. Heeft iemand nog een idee hoe ik dit weer aan het werk kan krijgen ????

Gooi deze er weer af en download de nieuwste versie 4.12.11

Dank voor je reaktie. Heb 4.14.10 verwijderd en ben op zoek gegaan naar 4.12.11.
Hierbij wordt ik automatisch verwezen naar de laatste nieuwe versie: 4.14.10. Deze
dus weer opnieuw gedowload, maar probleem blijft. Ook het info traject in de oranje balk met "het slotje" weer doorlopen, en daar ook weer de nieuwste versie (4.14.10) aangeclickt
maar nog steeds die "blokkade". Krijg helemaal niets binnen.
Iemand nog meer suggesties ???:(

Er blijken veel problemen met limewire te zijn momenteel. Mijn probleem is niet opgelost,
maar bij andere forumvragen las ik dat frostwire een nagenoeg identiek programma is
wat wel goed schijnt te draaien. Heb limewire gedeinstalleerd en frostwire erop gezet.
Dit werkt prima. Misschien tip voor de mensen die ook problemen hebben met limewire.:thumb:

maar ik heb een problem zowel op limewire als op frostwire, als hij verbinding wilt maken lukt het hem niet, hoe komt dat? en als ik van poort moet veranderen hoe doe ik dat?

Heb je gecontroleerd of je windows firewall, het programma frostwire wel toe staat,
anders kun je dit ingeven als uitzondering bij de windows beveiliging, click hier op uitzonderingen, en controleer of ie erbij staat, zoniet dan toevoegen.

Als de firewall uitstaat, of als je hem daar als uitzondering hebt toegestaan, ligt daar in elk geval je probleem niet. Ben ook geen computer wizzkid, dus moet ik je een verdere
oplossing schuldig blijven.

ook staat er dat hij een firewall heeft ontdekt maar ik heb even mijn antivirus gedeinstalleerd en het probleem ligt er nog steeds :/

Ik kreeg ook de melding dat er eem firewall was ontdekt, maar de firewall staat bij mij frostwire als uitzondering toe, en ik had er verder geen problemen meer mee. Denk niet dat hier je probleem dus ligt. Hoop dat iemand nog een andere oplossing heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan