LimeWire

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
1.417
Hoi,

Links onder in LimeWire staat: Gedeeld X bestanden.

Betekent dit dat ik aan het uploaden ben ofzo? en at ik daar voor gepakt kan worden?

alvast bedankt.

klein beetje bezorgde poohbeer :eek:
 
dit betekent dat je bestanden deelt dit gebeurt automatisch met de bestanden die je gedownload hebt. P2P programma's zijn ervoor ontwikkelt dat iedereen deelt.
Ik denk juist dat het verdelen dus het delen van bestanden verboden is dus ja je bent illigaal bezig.
Normaal word je hiervoor niet gepakt als je het binnen de perken laat als je nu bijvoorbeeld je hele collectie van 5 gb deelt dan gaan ze mischien is moeite doen om je te pakken
 
Dat betekent niet dat je aan het uploaden bent - of er uploads gaande zijn kun je zien op het tabblad Overzicht.
Wat je daar ziet is het aantal bestanden dat in je gedeelde map(pen) staat.
Dat wil zeggen dat je in principe al strafbaar bent als je LimeWire hebt opgestart en een internetverbinding hebt.
In dat geval kunnen mensen nl. mp3's en films downloaden (dat is legaal) die jij beschikbaar stelt - en dat laatste is verboden.

Guus.
 
Ahso en hoe zou ik dan niet strafbaar zijn? Door van die map een niet gedeelde map te maken? En hoe zou ik dat doen?

alvast bedankt
 
Geplaatst door winnie de pooh
Door van die map een niet gedeelde map te maken?
Dat kan (Extra > Opties > Delen en daar de gedeelde map(pen) verwijderen).
Het vervelende is alleen dat als iedereen dat gaat doen er weinig meer te downloaden valt. :(

Guus.
 
Hmm k nou met Bearshare had ik het ook niet aanstaan geloof ik dus tja. Maar goed je hebt van die mensen ;)

Het lukt niet echt. ik werk onder Win Xp Home. Als ik die map open en dan op extra> mapopties (is het zelfde hoop ik) zie ik nergens die optie.

bedankt voor je reactie
 
Geplaatst door winnie de pooh
Als ik die map open en dan op extra> mapopties (is het zelfde hoop ik) zie ik nergens die optie.
Ik bedoelde het menu Extra in LimeWire - zie bijlage. :)
Als de gedeelde map dezelfde is als de map waar je downloads in terechtkomen (in het venster Opties vind je die onder Bestandslokatie), kun je dit gewoon doen. De map wordt niet verwijderd, maar is vanaf dat moment geen gedeelde map meer.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan