LimeWire

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
7
Ik ben een tijd hier niet geweest dus misschien is deze vraag al gesteld.

1} Ik wil graag weten of het loont om LimeWire PRO aan te schaffen.

2} En ik heb net zoals vroeger met kAzA verschillende soorten muziek opgehaald en die
toen in verschillende mappen opgeslagen en kon die dan een naam geven zo doende de verschillende soorten muziekstijlen van elkaar scheiden, maar is die er ook op LimeWire?
Ik kan hem niet vinden.
 
het loont niet om limewire pro te kopen het is crap ze zeggen het is sneller maar mijn broertje en ik hebben het de computers naast elkaar gezet en limewire pro en normale limewire opgestart we downloaden het zelfde en weet je welke er sneller was de normale klinkt gek maar het is echt zo:eek: 2 weet ik niet:eek:
 
Vraag 1. Maakt geen zak uit inderdaad.

Vraag 2. Ik snap niet precies wat je nou wil?
Je kan in Limewire opgeven waar hij de muziek moet opslaan. Maar wil je dat steeds in andere mappen doen dan moet je dat ook steeds veranderen. Haal gewoon alles binnen in één map en maak daar andere mappen aan.
Ik heb bijvoorbeeld de map G/Limewire en daar maak ik mappen in aan voor de verschillende stijlen muziek.
Of bedoel je dit niet?
 
ik heb ook limewire maar ik speel het meestal in windows mediaplayer af. start teminste veel snelelr op :p
 
@moonstrike Als je wil testen welke de grootste downloadsnelheden heeft. Moet je elk apart testen want anders heb je een vertekend beeld.Dan kan je broer nooit de grootste snelheid halen. Moet je ook een bestand downloaden dat veel aanbieders heeft.

Dit is het verschil:
Lime Wire offers two versions of its software: LimeWire BASIC, a free version, and LimeWire PRO, which is available for a one-time charge of $18.88. The purchase of LimeWire PRO gives users better search results, turbo-charged download speeds, connections to more sources, a guarantee of no ads or nagware, a special PRO only skin, personalized support via email and free updates for up to 6 months. The purchase of LimeWire PRO also helps to support an open-source movement that doesn't support itself by sneaking unwanted software onto users' computers.
Het grootste verschil is dat je 6 maanden support krijgt met gratis updates.Ze bieden deze versie aan om toch nog genoeg inkomsten te halen. Ook junk en ads worden eruitgehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan