Limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jefrijn

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2005
Berichten
56
Op mijn vorige PC had ik LimeWire die heel goed werkte. Die computer was verbonden via een netwerkkabel naar de router.

Nu heb ik sinds kort een nieuwe computer met Vista (ga nou niet beginnen over Vista want Vista is cool! ). Ik plugde diezelfde netwerkkabel in de nieuwe computer. Toen ik LimeWire installeerde en opstartte maakte LimeWire geen verbinding. Ik had nog geen Internet Security/Firewall programma geinstalleerd en zat via dezelfde kabel achter dezelfde router.

Ik heb al vanalles geprobeerd maar LimeWire wil geen verbinding maken. Ik heb het soms ook met andere programma's die interet vereisen.

Wat is er aan de hand?
 
Limewire werkt gewoon niet onder Vista!
Hier en bij vele anderen idem...
 
Ik zit met hetzelfde probleem en had er ook al een topic over geopend...niks werkt!!
 
Het is opgelost!

Ik moet even opzoeken wat ik nou precies gedaan heb om het werkend te krijgen, en dan horen jullie het.
 
Laatst bewerkt:
Ben heel benieuwd, ik gebruik zelf geen Limewire mijn mijn vrouw wel en voor haar zou ik het graag werkend krijgen op Vista.
 
DEP : Preventie van Gegevensuitvoering, zit ook in Windows XP, maar je merkt het voornamelijk in Windows Vista, kan programma's blokeren...
 
Bij mij werkt Limewire, skype en µtorrent ook niet op vista...

Oplossing???
 
Als je de lijst die in de firewall staat bedoeld dan staat het programma daar in aangevinkt.

Het probleem is dus dat mijn verbinding blijft, (messenger blijft online) maar ik kan na het openen van bv. Limewire (die geen verbinding maakt) ook niet meer werken met IE die ook een verbindingsfout geeft...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan