Limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

filips

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2009
Heb Limewire 4.18.8 geinstalleerd. Ben momenteel 3 films aan het downloaden. Maar de laatste tijd blijft mijn download snelheid op 0 kb/s, maar toch geeft hij aan dat hij aan het downloaden van 5 of 6hosts.:confused::(

Is dit normaal? Heb nog voldoende gigabytes down te loaden van de provider.:confused

PS: ik ben een leek in computer en zeke in software gebruik. Indien ik aanpassingen moet doen gelieve duidelijk te zeggen waar ik het moet doen en hoe

Laatst bewerkt:
Hoi,

Hij downloadt wle maar met 0kb/s?

Als je beveliging aan hebt probeer dat is uit te zette meestal zit er een gedeelte van

Internet protection als je dat hebt zet dat uit dan moet hij het wel weer doen denk ik.

Groetjes,

NFS

Films downloaden via limewire?

Je kan hiervoor beter utorrent gebruiken die is speciaal gemaakt voor het downloaden van bijvoorbeeld films.

www.utorrent.com

Hoi,

Hij downloadt wle maar met 0kb/s?

Als je beveliging aan hebt probeer dat is uit te zette meestal zit er een gedeelte van

Internet protection als je dat hebt zet dat uit dan moet hij het wel weer doen denk ik.

Groetjes,

NFS

Welkom bij helpmij, maar de nieuwsbrief is niet de goede sectie voor je vraag, dus ik heb hem op de goede plaats gezet :)

bittorrent

het beste om films te downloaden is inderdaad met torrents deze zijn sneller en net iets betrouwbaarder

Hmm, nieuwsgroepen nog betrouwbaarder en sneller. Nog een voordeel je upload niet.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan