Limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Ik gebruik af en toe Limewire om voor mijn kleinkinderen mp3 tracks te downloaden.
Enkele dagen geleden merkte ik dat Limewire niet meer was op te starten.
Ik heb het programma verwijderd en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd.
Het wil ook dan weer niet starten. Ik heb de procedure nogmaals herhaald, met hetzelfde resultaat.
Is er iemand die me wat verder kan helpen?
Alvast bedankt voor de aandacht

Ik gebruik af en toe Limewire om voor mijn kleinkinderen mp3 tracks te downloaden.
Enkele dagen geleden merkte ik dat Limewire niet meer was op te starten.
Ik heb het programma verwijderd en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd.
Het wil ook dan weer niet starten. Ik heb de procedure nogmaals herhaald, met hetzelfde resultaat.
Is er iemand die me wat verder kan helpen?
Alvast bedankt voor de aandacht

of je probeert de nieuwste versie te downloaden van limewire.com

Dank voor de reacties.
Ik heb de nieuwste limewire geprobeerd, maar zonder resultaat.
Vervolgens heb ik frostwire geinstalleerd. Het installatieproces loopt een eindje goed, maar - ik denk - bij bijna de laatste stap komt er geen resultaat. De software is niet geinstalleerd. Het staat namelijk niet in programma's en onderdelen in het configuratiescherm. Het lijkt wel of er iets wordt geblokkeerd door windows (vista) ondanks het feit dat ik toestemming geef.

Dank voor de reacties.
Ik heb de nieuwste limewire geprobeerd, maar zonder resultaat.
Vervolgens heb ik frostwire geinstalleerd. Het installatieproces loopt een eindje goed, maar - ik denk - bij bijna de laatste stap komt er geen resultaat. De software is niet geinstalleerd. Het staat namelijk niet in programma's en onderdelen in het configuratiescherm. Het lijkt wel of er iets wordt geblokkeerd door windows (vista) ondanks het feit dat ik toestemming geef.

Ben je zeker dat het een vista compatibele versie is :confused:

Frostwire is vista compatible. Ik heb van support van Frostwire een nieuwe code gekregen om een nieuwe download- en installatiepoging te wagen. Frostwire is nu wel geinstalleerd, maar laat zich niet openen.
Er moet dus iets aan de hand zijn met het toelaten van dit programma en van Limewire.
Het is vreemd, maar misschien is er nog iemand met een goed idee dat leidt naar de oplossing

misschien moet je eens proberen om via rechtermuisknop / eigenschappen de compabiliteit in te stellen op een ander besturingssysteem. wat je ook kan proberen is frostwire toe te staan in je firewall(s), maak voor elk bestand dat frostwire gebruikt een regel in je firewall. als dit dan nog niet in orde is zou ik de support van frostwire nog eens contacteren en vragen of zij nog een andere oplossing hebben.:thumb:

Dank voor uw reactie.
Ik heb binnen mijn mogelijkheden verschillende dingen geprobeerd op mijn computer tot zelfs het tijdelijk uitschakelen van de firewall. Via de aanduiding om dingen te ondernemen met de comptabiliteit heb ik geen succes gehad.
Support van Frostwire heeft (nog) niet gereageerd. Wellicht komt dat nog.

Frostwire-support kan geen oplossing bieden voor het probleem. Omdat ook Limewire niet aan het werk wil op mijn computer, moet er wel iets aan de hand zijn met windows op mijn computer. Maar wat, dat is zoeken naar een speld in de hooiberg.
Ik denk dat ik maar vrede moet gaan hebben met dit gegeven.

ik ga bij deze de vraag afsluiten, omdat er geen oplossing voor handen lijkt te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan