• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Limiet Excel & Zoeken op Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinedje

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Moguh!

Ik ben bezig met een Pool Sheetje. (excel2003)
Nu ging het goed tot 20 deelnemers (ca 25 sheets).
Nu wil ik uitbreiden naar 30 deelnemers (ca 35 sheets) maar nu haalt hij niet meer automatisch de data op (veel lookups) op de nieuwe sheets. Op de eerste 20 sheets doet hij het nog prima.
Kan je ergens zien of je aan de (formule limieten) zit van een excell sheet?
PS: Ja automatisch berekenen staat aan onder de opties. Want de andere (eerste) sheets werken nog prima.

Aanvulling, Ook het verwijderen van eeen hele bups formules die voor de mooi waren helpt niet om de sheets tot leven te brengen.

Nu ben ik gaan zoeken op dit forum, maar zaken als maximaal en limiet leveren niet de juiste antwoorden. ook als je zoekt op - limieten van excel - krijg je resultaten waar de woorden los van elkaar staan. Zoeken op "limieten van excel" lijkt niet te werken (dezelfde
resultaten)
Iemand een idee hoe je gericht kunt zoeken op samenstelling van woorden?

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het mogelijk is i.v.m. privacygevoelige info, maar ik denk dat een voorbeeldbestandje het de helpers een stuk makkelijker maakt.

edwinedje,

Staat het bereik wel goed ingesteld van de formule?
Doe ander zoasl huijb zegt een voorbeeld bestandje.

Bedankt voor de eerste antwoorden

Ik weet niet of het mogelijk is i.v.m. privacygevoelige info, maar ik denk dat een voorbeeldbestandje het de helpers een stuk makkelijker maakt.

Staat het bereik wel goed ingesteld van de formule?
Doe ander zoasl huijb zegt een voorbeeld bestandje.

Ik wil best een voorbeeld bestandje doen, maar de sheet is 8MB. Kan dat dan nog?

En de bladen 25-30 zijn kopieen van de bladen 20-25 (met aangepaste formules)
Als ik F2 <enter> doe om de formule 'opnieuw in te geven' haalt hij de data wel op.
Dus de verwijzing is goed <denk ik dan maar>.

Ik zal eens kijken naar de voorbeeldbestanden upload limiet. <wordt vervolgd>

Excel sheets van boven de 7MB durven al eens vaak "moeilijk" beginnen te doen is mijn ervaring. Excel 2007 kan echter wel meer aan, maar "meer" kan ik ook niet dadelijk kwantificeren.

Excel sheets van boven de 7MB durven al eens vaak "moeilijk" beginnen te doen is mijn ervaring. Excel 2007 kan echter wel meer aan, maar "meer" kan ik ook niet dadelijk kwantificeren.

Hrm...Het lijk nu weer te werken. En de sheet is gegroeid tot 10MB.
Kan het zijn dat de viruscanner die in de achtergrond draaide roet in het eten gooide?

Kan je een 2003 sheet ongestraft in 2007 laden?
En daarna weer terug in 2003 (al dan niet met een save functie binnen 2007)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan