Limited Virtual Memory Loop

Status
Niet open voor verdere reacties.

magteres

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2003
Mijn probleem lijkt een beetje op deze. Ik krijg ook de melding "Limited Virtual Memory", als ik dan echter op ok druk komt het systeem in een loop terecht en krijg ik weer hetzelfde venster te zien.

Ter info: ik heb de c-partitie van mijn oude hd (waar de swap file eerst op de e stond, maar die heb ik naar de c verplaatst en daarna heb ik de compu herstart) m.b.v. maxblast verplaatst naar mijn nieuwe harde schijf. Ik heb het probleem alleen met mijn nieuwe HD en niet met de oude.

Even een update

Het is inmiddels een poosje geleden, maar het probleem is er nog steeds. Dit is wat ik tot nu toe geprobeerd heb:

Herstarten in de veilige modus helpt niet, de loop blijft. Vervolgens op de site van ms een mogelijke oplossing gevonden, zie http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;259151.

Ik heb het volgende gedaan:

* Allereerst de administrators alle rechten toegekend
* Vervolgens de pagefile van de c: (mijn oude HD) verplaatst naar de i: (de nieuwe schijf)
* dan de niewe hd als master aangesloten en geboot
* resultaat: weer dezelfde melding

Vervolgens oude HD weer in de compu en geboot. Nu kreeg ik ook de melding "na page file or page file to small", echter nu starte windows wel "door" en kon ik de locatie van de pagefile aanpassen.

Conclusie: er gaat iets anders mis, maar wat? Bij het kopiëren van de data met maxblast gaf hij de melding dat hij pagefile.sys niet kon kopiëren evenals een logbestand in System volume information. Wellicht kunnen jullie hier wat mee...

Alle tips zijn nog steeds van harte welkom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan