Lindows

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
heb een raar probbleem bij lindows gaat als volgt:

als ik boot van de cd en installeer dan dan vraagt ie welke partitie ik wil dan kies ik fat 32 die ik net had aaangemaakt en dan gaat ie installleren maar bij configuring base systeem daar blijft ie hangen doet ie niks???

Greetz

lindows waar kan ik hem downloaden, ik wil het ook wel proberen.

Laatst bewerkt:
ff een vraagje onder door .... wat is het verschil tussen windows en lindows ... en kun je lindows zo gratis van het internet halen:D

Geplaatst door DENNIS90
daar kan je hem niet downloaden volgens mij, kan het niet vinden.

Nee, had ik er even bij moeten zetten, Lindows is dus niet gratis :(

Lindows is wel een linuxversie, alleen met wat extra's waarvoor betaald moet worden.

nee maar is er ook geen trial versie van te downloaden en een crack :D

maar ik heb gehoord dat lindows veel stabieler is dan windows en dat er een progamma te downloaden is dat je gewoon windows progamma,s erop kan draaien:thumb:

Geplaatst door jhonnybos
nee maar is er ook geen trial versie van te downloaden en een crack :D

maar ik heb gehoord dat lindows veel stabieler is dan windows en dat er een progamma te downloaden is dat je gewoon windows progamma,s erop kan draaien:thumb:

je echt jammer dat je het niet gratis kan downloaden, lindows is gewoon geen linux ook al zeggen ze dat, kijk maar naar rethat 5 cds heb ik gedownload met 1430 programms gewoon gratis. als je lindows koop krijg je maar twee cds.

Als lindows gratis was zal ik het zeker ook proberen.

Lindows is best moeilijk te download op het net zelf,
kijk bijv Http:/www.google.com..het enige wat je krijgt is trial versies waarvoor je ook nog eens moet betalen!

een tip voor de mensen hier:
XXXXX
[mod]Toch maar niet...[/mod]
alleen heb ik nog even een vraagje over Lindows,
ik Boot hem ik krijg de installatie voor je alleen het scherm zegtie: Please wait while loading Graphic install..
als ik daar ff een minuut ofzo op wacht dan krijg ik een soort krassend geluid vanuit mijn Sys kast en vervolgens kan ik wachten tot ik een ons weeg maar Lindows gaat niet verder,
misschien dat iemand mij verder kan helpen?

Zou fijn zijn!

Greetz Ekko

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom die moeite?

Waarom die moeite?

vind het beetje stom waarom mensen een bericht gaan wijzigen :s
ligt het aan mij? doe ik iets verkeerd op het forum mensen?

Please zeg het als ik iets fout doe!

Groet Ekko.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan