line 6 toneport gx word door win 7 herkent als speakers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickcob111

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
Hallo,

Ik heb al een hele tijd een kastje liggen (toneport gx) waarmee je gitaar kan spelen op je pc.
als je die aansluit herkent de pc hem niet. dan moet je drivers downloaden van line6. dat heb ik gedaan
maar bij windows xp als ik hem dan aansluit (usb + line in) werkt het gewoon alles plus het programma doet het.
MAAAR... en nu komt het:( op windows 7 herkent mijn pc het als speakers of geluidskaart ofso. want als ik die inplug
stopt alles van me normale boxen en zet hij line 6 toneport gx als standaard speakers... terwijl hij aangesloten is op line in.
wat kan het probleem hiervan zijn? want op de site bij drivers staat zelfs: windows 7 supported. kan je het standaard speaker systeem (welke dat is) niet veranderen en dan als opneem apperaat die line 6 nemen ofso? en dat ik het dan meteen hoor op me pc (zoals normaal gesproken bij line in...)

best lastig om dit probleem uit te leggen maar hoop dat jullie hier wat aan hebben

het is trouwens ook zo dat ik de usb kabel heb gebruikt van een externe geluidskaart maar ik denk niet dat dat uitmaakt. want hij herkent het toch niet door het bepaald usb draad? hij zegt verder dat het gewoon klaar is voor gebruik (mijn pc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan