Line of sight vietnam

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Okey ik heb het spel maar omdat je best vlug dood bent en het toch geld hebt gekost dacht ik een cheat te gebruiken, maar nou meot je ''during gameplay'' console naar beneden halen, met ~, maar ik krijg geen console ik krijg wel links een balk, Maar geen console...heeft iemand enig idee :)
 
Wat voor balk? Wees es wat duidelijker of maak er een screen van en post die hier.
 
screen

Ja een screen dat is een goede maar dat lukt juist niet... maarre ik zal het efe goed bekijken.
 
Re: screen

Geplaatst door game-master
Ja een screen dat is een goede maar dat lukt juist niet... maarre ik zal het efe goed bekijken.

Errr..Printscreen doen en plakken in Paint moet lukken.
 
ja.

Maar op de helpmij.nl site krijgen lukt niet, maargoed ik heb het spel er wel eens op gehad maar toen moest ik in die shortcut zoietss als dit doen +console, maar dat staat niet op cheatplanet.com is dit zo muurhond ? (met dat +console)
 
Re: ja.

Geplaatst door game-master
Maar op de helpmij.nl site krijgen lukt niet, maargoed ik heb het spel er wel eens op gehad maar toen moest ik in die shortcut zoietss als dit doen +console, maar dat staat niet op cheatplanet.com is dit zo muurhond ? (met dat +console)

Nope. Dat moet niet zo.

Je bijlage mag niet groter zijn dan 100kb. Houd daar rekening mee. Misschien dat je de screen daarom hem hier er niet op kreeg.
 
ik heb het spel ook en als ik ~ indruk krijg ik gewoon de console :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan