Lineage II installeren op D schijf lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik wil graag Lineage 2 installeren op men Pc maar alleen op men D: schijf i.p.v. op men C: schijf. Dacht dat het gewoon de installer daarheen kopiëren was en zo de installatie te kunnen starten maar neen dat lukt niet. Ook je installatie locatie kiezen gaat niet. Hoe kan ik nu Lineage 2 op men andere schijf installeren?

Dank u

Vreemd, net geprobeerd maar de launcher kan ik elke plaats geven die ik wil, alleen de plaats van de installer kan ik niet kiezen, miss na download?

Gebruik ook AION, ging op dezelfde manier.

Heb het nog eens geprobeerd en alles verwijderd van Lineage 2 en opnieuw die installer gedownload. Naar de D:schijf gekopieerd en gestart. Maar ik blijf steeds deze foutmelding krijgen ==> zie fotoNaamloos.jpg
Wanneer ik hierna op "next" druk gaat er balkje proberen te laden en staat er "The InstallShield is repairing Lineage II". Zou het kunnen dat ik een verkeerde installer heb gedownload?
Heb het gedownload van de orginele site.

Laatst bewerkt:
Had aangeven dat de game launcher op een andere schijf moest, dat kon, erna werd de game installer gedownload die je geen andere plaats kunt geven maar de bestanden komen erna wel op de plaats die ik eerder aangaf.
Alleen de game launcher zelf staat erna op de C: maar is maar klein.

Dus alleen de game launcher eerst op een andere schijf zetten en niet erna verplaatsen.

Over de game, erg achterhaalde gameplay en erg traag allemaal, is AION, wat er op lijkt, veel moderner.
Speel ik niet meer maar toch, soms nog SWTOR.

Sorry dat ik je vraag verkeerd begrepen had. Maar toch wil ik je bedanken want het is gelukt en het is een erg leuk spel. Dank u wel :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan