Link en download script

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan69

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo allemaal,

ik ben opzoek naar een download script waarbij je het aantal maal het aantal gedownload kan zien van bepaalde onderwerpen...heb al flink zitten zoeken maar kom er niet echt uit.Het liefst nederlandstalig.

Ik zoek ook tevens een script waarbij ook de links van andere site's op jou site kan zien hoeveel keer er op geklikt is (het aantal) evt inhits en evt outhits......met andere woorden waarbij het het aantal wordt bijgehouden.

Ja op hotscripts had ik ook al opgekeken, linkcounter nog niet ga ik nu even doen.

Iemand anders nog suggestie's?

Ja, zelf scripten ipv met de massa mee te gaan en een voorgebakken script gebruiken.

Geplaatst door JPeetje
Ja, zelf scripten ipv met de massa mee te gaan en een voorgebakken script gebruiken.

Goeie tip:(

Anders had ik dat waarschijnlijk allang gedaan toch:rolleyes:

ik ben dus op zoek naar het zelfde heb wel iets van pcount maar dan heb je aleen de download teller en data base. maar niet dat hij er zelf een download pagina bij maakt .
dus kun je weer aan het hen en weren met counterlinks.

hij is te vinden op www.piccard.de
maar of je er wijzer van wordt geen idee. ik vindt hem wel werken maar ik heb nog te veel werk als ik met die counter links nog zelf me download pagina moet bouwen .

ik ben verder gaan zoekken ben tot iets gekomen van phpmydownload via google maar daar kom je niet ver mee maar op php download wel dan kom je op site,s uit die die scripts gebruiken en meestal vindt je dan ook waar hij vandaan komt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan