link in email

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Hoi,

als er een link naar een site in een emailtje staat dan kan ik die aanklikken maar er gebeurd helaas nix. Mijn browser opent dan niet. Ik moet dan de link kopieren en dan in mijn adresbalk van mn browser plakken om zo naar de site te gaan. Ik heb al in de opties gezocht waar ik dat kan veranderen maar helaas nix gevonden! Wie weet de oplossing?!

Heb je dit al geprobeerd?

'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

helaas werkt geen van de aangedragen oplossingen....Kan het ook nog aan de firewall liggen of is dat een domme vraag:)

Domme vragen bestaan niet:)

Het lijkt me sterk dat het aan je firewall ligt, maar 1 manier om erachter te komen is door deze uit te schakelen en het dan te proberen.

Dus Internet Explorer staat wel op standaard begrijp ik. Vreemd, want meestal is dat de oplossing voor dit probleem.

Je zou ook nog een hijackthis log kunnen plaatsen. Misschien dat de experts wat vreemds zien.

Lees het eerste bericht in dit topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169370 goed door en plaats dan daar een hijackthis log.

Laatst bewerkt:
Het is gelukt! Ik had dit " of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen" over het hoofd gezien en dat was de oplossing van mn probleem!! Toch vreemd dat ie niet op standaardinstellingen stond, heb vorige week alles nog opnieuw geinstalleerd! Thanx allemaal, wat moet ik toch zonder jullie:D

Toch gelukt. Mooi zo:thumb: Raar dat je instellingen veranderd waren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan