Link in nieuw venster openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

suzieq

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2003
Berichten
1
Goed, mijn probleem:

Als ik een link moet openen in een ander venster vertikt mij browser dat . Of althans daar lijkt het op, alsof het nieuwe venster geen adres heeft door gekregen of zo, want t scherm op zich loopt niet vast. klinkt dit logisch??
Maar goed ondertussen moet ik dus elke link weer opschrijven en dan overtypen in een nieuw venster, en nee dat zal mn hobby nooit worden.
Dus heeft iemand een oplossong want ik weet t echt niet.

Alvast ontzettend bedankt

Suzie Q
 
Als je de Shift knop inhoud en vervolgens klikt op de link zou deze moeten openen in een nieuw scherm.

Waar het probleem in zit, weet ik niet, maar tis in ieder geval alvast een tijdelijke oplossing
 
Hoi suzieq.

Heb je de pc al eens gescand op spyware.

DOWNLOAD adaware.

Na de installatie eerst ff de update aanlkikken.

Verwijder alles wat adaware vindt en start de pc opnieuw op.

Kijk eens of je probleem nog voorkomt.

groetjes speedtouch
 
Geplaatst door suzieq
Goed, mijn probleem:

Als ik een link moet openen in een ander venster vertikt mij browser dat . Of althans daar lijkt het op, alsof het nieuwe venster geen adres heeft door gekregen of zo, want t scherm op zich loopt niet vast. klinkt dit logisch??
Maar goed ondertussen moet ik dus elke link weer opschrijven en dan overtypen in een nieuw venster, en nee dat zal mn hobby nooit worden.
Dus heeft iemand een oplossong want ik weet t echt niet.

Alvast ontzettend bedankt

Suzie Q
Dit probleem is al vaker aan de orde geweest. Zoek eens op helpmij op termen als leeg of blank scherm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan