Link in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaeqx

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2000
Berichten
38
Als ik een mail binnenkrijg met daarbij een link naar een internet pagina (bv makro folder) start deze link niet door. Internet explorer wordt niet geactiveerd. Welke instelling moet ik wijzigen?
 
Als de link goed is ingetypt dan moet hij altijd werken, Windows zou er ook voor moeten zorgen dat deze een andere kleur krijgt, meestal blauw, heeft het een andere kleur, hoe is de link, doe anders eens plakken en knippen naar hier dan kunnen we er zelf eens naar kijken of klikken.
Als je dit niet wilt mag je het ook een keer emailen.
 
Het antwoord dat ik ontvang heeft een link naar deze pagina in de kleur blauw zoals aangegeven. Echter als ik hierop klik gebeurd er niets. Kan het ook met de muisinstelling te maken hebben misschien?
 
Kijk eens bij inernet explorer, extra, internet-opties, programma's. Staat onderaan een vinkje bij "controleren of internet explorer de standaard browser is"? Zo niet, dan een vinkje zetten.

Eventueel opnieuw opstarten.
 
Er stond geen vinkje bij controleer etc.
Ik heb er nu een vinkje voor gezet, opnieuw de pc opgestart maar nog steeds geen doorlink naar internet explorer mogelijk. Alleen met knippen en plakken kom ik verder.
 
Meedenkertje: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan