Link in pdf op basis van javascript werkt niet in browser, wel lokaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimsuur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2013
Berichten
4
Hoi,

Ik ben al dagen aan het zoeken naar een geschikte oplossing om de url linkjes in mijn PDF (die via mijn website online staat) te laten openen in een nieuw venster. Nu is het zo dat wanneer de PDF is geopend (vanuit de browser) en men maakt gebruik van een url linkje in die PDF, dan wordt deze in het venster waar de pdf staat geopend. Wanneer men dat terug wil keren naar het pdf bestand moeten ze hem helemaal opnieuw downloaden.

Nu heb ik al eea gevonden. Ik beschik over acrobat X pro. Ik kan daarmee linkjes maken in een pdf aan de hand van javascript. Dat javascript is dan zo opgesteld dat het linkje online in een nieuw venster zou worden geopend:

app.launchURL("http://voorbeeldurl.com", true)

Wanneer ik hem lokaal test werkt het linkje (hoewel ik niet kan testen of hij in een nieuw venster opent), echter wanneer ik het document upload naar mijn website en dan de pdf open en op het linkje klik, werkt hij compleet niet meer. Het url wordt niet geopend in een nieuw venster, maar ook niet in hetzelfde venster. De werking is totaal verloren gegaan........

Ik begin een beetje radeloos te worden. Dit moet toch kunnen? Ik hoop van harte dat iemand mij verder kan helpen!

Kim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan