Link in tabellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter IVAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IVAN

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Dreamweavers,

Een probleem met opbouw website:
Mijn website is opgemaakt in tabellen, er zijn enkele buttons voorzien, maar m'n vraag is nu :
Hoe laat ik verschillende info verschijnen in een tabel door sturing van de buttons..
welke link moet ik aan de buttons geven zodanig dat bij indrukken de info verschijnt ...

Hopelijk ben ik een beetje duidelijk

Groeten

Ivan

Een probleem met opbouw website:
Hoe is de website dan nu opgebouwd?

Mijn website is opgemaakt in tabellen, er zijn enkele buttons voorzien, maar m'n vraag is nu :
Hoe laat ik verschillende info verschijnen in een tabel door sturing van de buttons..

In welke tabel moeten die verschijnen, wat voor info?

welke link moet ik aan de buttons geven zodanig dat bij indrukken de info verschijnt ...
wat voor link heb je nu bij je buttons?

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Ik hoop dat je een beetje met HTML kan werken, want ik werk namelijk nooit met in de Design-mode in Dreamweaver, maar altijd in de Code-mode.

De oplossing:

HTML:
<html>
    <head>
        <base target="iframe" />
    </head>
    <body>
        <table>
            <tr>
                <td>
                    <a href="pagina1.html">Pagina 1</a><br />
                    <a href="pagina2.html">Pagina 2</a><br />
                    <a href="pagina3.html">Pagina 3</a><br />
                </td>
                <td>
                    <iframe src="pagina1.html" name="iframe" width="500" height="400"></iframe>
                </td>
            </tr>
        </table>
    </body>
</html>
Ik hoop dat je het begrijpt...

Jeroen,
Bedankt voor je reactie, maar eerlijk gezegd begrijp ik van html niet veel, kan natuurlijk wel de code in m'n doc plakken, maar weet niet goed hoe ik in die code de parameters moet zetten om html wijs te maken om bij het aanklikken van een bepaalde button de ifram te openen in een tabel met 1 row en 1 column...

vb :buttonnaam = informatie
tabelnaam= infotabel

Groeten

Ivan

Jeroen,
Heb dmv een iframe m'n probleem kunnen oplossen en dan via de button telkens een nieuwe pagina oproepen....

Bedankt voor de hulp

Ivan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan