link kleur dropdown menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathes

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Berichten
49
Ik heb een probleem met mijn dropdown menu.

Op de website zelf zijn alle links blauw gekleurd behalve in het dropdown menu. Daar zijn de links zwart gekleurd. Nu heb ik een probleem met mijn contact-pagina en de home-pagina. Hier zijn de links in het dropdown menu namelijk wel blauw, maar die moeten zwart zijn. (Verder zijn ze overal op de website wel zwart)

Ik krijg het niet voor elkaar om deze voor die 2 pagina's in het zwart te krijgen.
Iemand enig idee?
 
niemand ja

Zet de site neer waar het probleem is of plemp wat code neer.

Als je de site geeft zie je het probleem binnen enkele seconden
 
het bestand emx_nav_left.css

heeft dit erin staan:
Code:
#breadCrumb a {
color:#0000CC;
}

Als je al die breadcrumb dingen weghaalt moet het opgelost zijn. Op een of andere manier overschrijft deze css de kleur. Wat maakt dreamweaver er trouwens een zootje van zeg.. al die enorme cijfernamen...
 
het bestand emx_nav_left.css

heeft dit erin staan:
Code:
#breadCrumb a {
color:#0000CC;
}

Als je al die breadcrumb dingen weghaalt moet het opgelost zijn. Op een of andere manier overschrijft deze css de kleur. Wat maakt dreamweaver er trouwens een zootje van zeg.. al die enorme cijfernamen...


bedankt. Ik ben nu op mijn werk dus kan er even niks aan veranderen. Ik zal het vanavond weghalen en mocht het dan alsnog niet goed staat geef ik wel weer een gil.

Mag ik vragen waar breadcrumb voor staat? Dan weet ik wat ik weghaal en leer ik er meteen wat van.
 
Breadcrumb is de naam die gebruikt wordt voor een weergave van het pad dat je afgelegd hebt om op een bepaalde pagina te komen.

Voorbeeld:

Code:
Home > Helpmij.nl Forum > Programmeren > HTML > link kleur dropdown menu > Reageer op vraag

Dat noemt men breadcrumb.
 
Nou Geweldig. Het is gelukt!!!!

Echt ongelofelijk dat je dat aan zo'n lijst met (voor mij onbegrijpelijke) tekens kan zien. Echt knap.
Heel erg bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan