link loopt niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

hsnoeren

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hallo,

Ik gebruik outlook express 6. Als ik een mailtje krijg met een verwijzing naar een internetpagina, en ik klik hierop gebeurt er niets. Het is lastig om deze regel elke keer te kopieren en dan in explorer te plakken.

b.v.d.

Harold

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Hoi Gezina,

Had ik al geprobeerd en 't werkte niet.
Ik heb het nu wel voor elkaar. Op mijn systeem stond winXP home heb nu XP pro geinstalleerd en de link in outlook loopt nu wel door.
Waarom nu wel weet ik niet, maar ja.

zelfde probleem

Met mijn nieuwe computer (met XP) kan ik niet meer via hyperlinks in outlook direct naar internet explorer. Ik moet dan heel omslachtig eerst de hyperlink kopieren en dan plakken in de adresbalk en links met plaatjes, werken dus helemaal niet meer. Weet iemand wat ik moet veranderen aan mijn instellingen, zodat ik rechtstreeks van outlook express naar internet explorer ga?
Wat hierboven is gesuggereerd, heb ik al geprobeerd, maar helpt helaas niet.

Ik hoop van harte dat iemand me kan helpen.

met vriendelijke groet.

YES YES YES Gelukt

Bij de tip van Jozo stond het volgende en dat werkt!!!

In OE, IE won't respond to a Hyperlink

Go to Start/Run and type in: regsvr32 urlmon.dll. Then go to: IE/Tools/Internet Options/Programs/Reset Web Settings.
Go to Start/Run and type in: regsvr32 actxprxy.dll and then repeat the process for regsvr32 shdocvw.dll.

Geweldig zeg

hartstikke bedankt allemaal.

:D :love: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan