link maken in framespagina

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
hallo ..

ik kom er maar niet uit

wat ik heb gedaan is het volgende : eerst heb ik een frames pagina geopend>dan in elk frame een nieuwe pagina ge maakt > genoemd voorpagina>hoofdbalk>en linkerbalk

op voorpagina een logo gezet>hoofdbalk is nog vrij> en in linkerbalk een tabel gezet waar een menu in komt ...nu heb ik de eerste keuze van het menu klaar >>

Deze keuze wil ik nu linken : ZODAT er in het frame waar nu VOORPAGINA zit een verse pagina open gaat die ik kan gaan bewerken

dit lukt mij niet ...je kunt aangeven bij eigenschappen van de link wat hij moet openen en waar
en je kunt ook een nieuw document maken om te openen >>>dit heb ik gedaan en als ik in het BEWERKEN gedeelte op de link met CTRL en klik klik dan gaat die pagina wel open in het bedoelde venster(OPMERKING:ALS DIT GEBEURT DAN ZIE IK DUS HET GEWENSTE RESULTAAT MAAR DAN WEL IN EEN NIEUW INDEX>HTM TABBLAD ) maar in het VOORBEELD gedeelte opent zich niks

ik heb het gevoel dat ik de logica niet goed begrijp>>

daarom mijn vraag om mij STAP voor STAP uit te leggen hoe ik (wel zonder html) in frontpage 2003 het maken van links ga snappen

want hierdoor kan ik dus niet verder met het maken van een site :confused:

ALVAST BEDANKT

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan