link maken via paint?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
686
hallo ik maak voor me site zo acept of niet acept pagina maar dat maak ik bij paint aleen.

daaronder komt dan ik ga akoord en ik ga niet akoord maar hoe kan ik van die tekst een link maken bij paint.
 
Je hebt meerdere manieren om te doen.
Eerst moet je ons vertellen wat gebruik je om websites te maken?
Dreamweaver?
Microsoft Frontpage?

Als je dit doet doe je bijv. bij frontpage afbeeldingen invoegen en dan op die afbleeidng met rechtermuisknop en dan zal er iets staan van maak een hyperlink van deze afbeelding of iets dergelijks.

Als jij zegt wat je gebruikt voor websites dan kan ik waansgijnlijk zeggen hoe het moet sinds ik zelf ook websites maak met dreamweaver.


Edit: Sorry voor deze post ik zie zonet dat je typte links make via paint voor zover ik weet kan je geen hyperlinks in paint maken omdat dit programma daar niet voor is maar ben maar ongeveer 80% zeker van dit.

Groetjes,
Maikel
 
Je hebt meerdere manieren om te doen.
Eerst moet je ons vertellen wat gebruik je om websites te maken?
Dreamweaver?
Microsoft Frontpage?

Als je dit doet doe je bijv. bij frontpage afbeeldingen invoegen en dan op die afbleeidng met rechtermuisknop en dan zal er iets staan van maak een hyperlink van deze afbeelding of iets dergelijks.

Als jij zegt wat je gebruikt voor websites dan kan ik waansgijnlijk zeggen hoe het moet sinds ik zelf ook websites maak met dreamweaver.

Groetjes,
Maikel
nee het is al opgelost laat maar maar tog bedankt voor je reactie:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan