link naar emailadres werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter janp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

janp

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
Hallo,vraagje vanuit Polen.
We wonen sinds een paar jaar in Polen. Mijn vriendin wil nu hier coupeuse lessen gaan geven in kleding maken. Zijn nu bezig om een (voorlopig eenvoudige)
website te maken. Alleen werkt de link naar het e-mailadres niet naar behoren, want we komen iedere keer op google chrome uit. De overige links naar bv. gastenboek en andere pagina's van de site werken wel.
dit is de link<a href="mailto:(ons emailadres)">send e-mail!</a>
Graag hulp
groetjes Jan

Normaal zou het moeten werken zoals je het hier zet. Opent je e-mailprogramma niet als je erop klikt?

hoi Jeroen, bedankt voor de snelle re. ik kom niet op het email programma, maar in de zoekmachine google chrome.
gr.jan

Over het algemeen niet de beste manier om een email te versturen. Maak liever een formulier, dat naar je email adres verzonden wordt, of vermeld simpelweg alleen het adres, zonder link. Sommige mensen werken met een online email-client, dan werkt het niet.

Hoi Venga, bedankt voor de reactie. Het gaat er om dat men contact op kan nemen per mail met het verzoek om wat meer informatie over de lessen te krijgen.
gr. jan

Hallo JeroenE. sorry dat ik nu pas reageer op de laatste vraag, maar was een lang weekend weg. Webhost ondersteunt php, alleen weet ik niet hoe ik daar mee moet werken.
Het beste zou een simpel formulier zijn, waarmee geinterresseerden om wat informatie kunnen vragen.
Groetjes Jan

Met welke software werk je en hoe heb je nu je website opgebouwd, met alleen html?

Hoi Cor, HTML-KIT en Livepages van Strato
gr. Jan

<a href="mailto:bouke@bouke-blog.nl" target="_blank">MAILEN</a>

zo hoort het te zijn, even met email adres van mijn lief. Zo staat het op zijn blog.

Heb je echt geen typefout gemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan