Link naar plaats op pagina!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Als jullie even op deze pagina willen kijken:

http://www.raymondbosonline.nl/pageID_6904939.html

Hier hou ik dus de actuele stand van zaken bij omtrent mijn pijn syndroom en de ontwikkelingen maar deze pagina wordt erg lang natuurlijk. Hoe kan ik nou bovenaan de pagina links maken met de datum en dat als men daar op klikt naar de juiste positie op deze pagina gaat?
Ik ben slecht in HTML dus graag duidelijk uitleggen hoe ik dat het beste kan aanpakken.

Ik hoor graag,

Raymond

Hey,

Wat ik zou doen zijn ankers maken, ik weet niet of je met dreamweaver of iets dergelijks werkt?

Wat te doen :
Zet eerst boven aan de pagina de hoofdstukken / datum's.
Voeg bij elk stuk waar je naar toe wilt linken een anker toe.
Vervolgens ga je de link vanaf de datum verwijzen naar het stuk tekst waar deze heen moet.

In code is het :
voor de plaats waar het anker moet komen te staan :
<A NAME="***"></A>
De sterretjes daar zet je de naam neer (kan ook cijfer 1 zijn of zo).
De link naar de anker toe :
<A HREF="#***"></A>
Dat # blijft staan (betekent binnen hetzelfde document) en op de plaats van de sterretjes zet je de naam van de anker.

Hopelijk kun je hier verder mee?

Ik ga mijn best doen.
Bedankt zo ver. Als er wat is dan laat ik het je weten.
Overigens is de site gemaakt met de software van de provider Strato maar ik kan op "code" klikken in deze software en dan gewoon HTML codes toevoegen.

Groeten,

Raymond

ok strato ken ik wel...

als je er niet uit komt... plaats hier ff je code, dan haal ik hem wel door mijn kladblokje heen :-)

Hoi brakkeleer,

Ik/we komen er niet uit.
Ik heb samen met mijn neef gekeken maar er gaat steeds iets fout.
Kan ik de gehele pagina in kladblok naar jou toe sturen en dat jij het de eerste keer doet?
Graag alle links dan zodat ik/we kan kijken want bij de tweede link gaat het fout bij ons.

Als jij dit okay vind kan jij mij dan even mailen op rmjbos@gmail.com ?

Dank je wel,

Raymond

Hoi,

Ben erg druk met alles en net uit het ziekenhuis maar kijk eens op de site zou ik zeggen.
Niet helemaal zelf gedaan maar het resultaat is er.

Groeten,

Raymond

Hoi !

Raymond, welkom terug !

Ik heb het stukje onder Actueel op je site gelezen en wens je vast heel veel sterkte, ook voor je gezin !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan