Hallo iedereen,
Sinds kort moeten wij op een PC inloggen met onze eigen login om de SharePoint folders te kunnen raadplegen.
Via de volgende code wordt de link gelegd naar een SharePoint folder voor het openen van een Userform in Excel met informatie uit die folder.
Vanop een PC waarop is ingelogd met de usernaam " LucMa " zoals deze in de code staat is er geen probleem.
Wanneer je vanop een andere PC waarop met een andere user, zoals in de voorbeeld code " MarcBe " is ingelogd lukt dit niet omdat in de code niet de juiste usernaam staat. Wijzig ik de usernaam in de code, dan lukt dit weer, maar niet meer voor de user " LucMa "
Mijn vraag:
Kan dit aangepast worden zodanig dat de code kijkt naar 5 andere users. M.a.w. wie ook van de vijf andere via hun login, toch de folder kunnen openen met info uit die folder.
Ik hoop dat ik duidelijk ben met mijn uitleg.
Alvast bedankt.
Marc
Sinds kort moeten wij op een PC inloggen met onze eigen login om de SharePoint folders te kunnen raadplegen.
Via de volgende code wordt de link gelegd naar een SharePoint folder voor het openen van een Userform in Excel met informatie uit die folder.
Vanop een PC waarop is ingelogd met de usernaam " LucMa " zoals deze in de code staat is er geen probleem.
Wanneer je vanop een andere PC waarop met een andere user, zoals in de voorbeeld code " MarcBe " is ingelogd lukt dit niet omdat in de code niet de juiste usernaam staat. Wijzig ik de usernaam in de code, dan lukt dit weer, maar niet meer voor de user " LucMa "
Mijn vraag:
Kan dit aangepast worden zodanig dat de code kijkt naar 5 andere users. M.a.w. wie ook van de vijf andere via hun login, toch de folder kunnen openen met info uit die folder.
Ik hoop dat ik duidelijk ben met mijn uitleg.
Alvast bedankt.
Marc
Code:
Private Sub Userform_initialize()
Me.StartUpPosition = 0
Me.Top = Application.Top + 410
Me.Left = Application.Left + Application.Width - Me.Width - 110
ListBox1.List = Filter(Split(CreateObject("wscript.shell").exec("cmd /c Dir ""C:\Users\LucMa\SME\BRU_HRS_Int_TEAM - DISPATCH HRS\LOGBOEKEN\Scan\*.pdf"" /b /a-d /o-d ").stdout.readall, vbCrLf), ".")
'ListBox1.List = Filter(Split(CreateObject("wscript.shell").exec("cmd /c Dir ""C:\Users\MarcBe\SME\BRU_HRS_Int_TEAM - DISPATCH HRS\LOGBOEKEN\Scan\*.pdf"" /b /a-d /o-d ").stdout.readall, vbCrLf), ".")
ListBox1.ListIndex = 0 ' select first Item in listbox
End Sub