Link naar specifieke plaats op een andere pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roland123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2015
Beste allemaal,

Kan iemand mij misschien helpen met het volgende:

Ik wil graag een link op mijn homepage naar een alinea op een andere pagina
(hier staat namelijk de rest van het artikel dat op de homepage staat).

Maar ik wil graag dat als iemand op die link heeft geklikt hij/zij meteen bij het artikel op die andere pagina terecht komt zodat hij/zij zelf niet nog eerst naar beneden moet scrollen naar de rest van het artikel wat ergens halverwege die pagina staat.

Mvg,
Roland
:d

Ach helaas toch niet opgelost.

de link die je doorgaf (naar HS4), geeft aan hoe je naar een andere pagina linkt of hoe je naar een alinea op dezelfde pagina linkt.
Maar.... ik wil graag linken naar een specifieke alinea op een andere pagina (wel op dezelfde site).

Bedankt!

Roland

Laatst bewerkt:
Ja, nu heb ik het gevonden en na nog een hele hoop gepruts en geprobeer doet alles het.
Ik zet het even op een rijtje dan heeft iemand anders er misschien ook nog iets aan.

Je moet eerst een anker maken op de plek waar de bezoeker moet uitkomen.

Onder staat het anker (ik heb het anker de naam insurer gegeven) welke ik heb gemaakt en precies gepositioneert op de plek waar de bezoeker moet uitkomen.

<a name="insurer" id="insurer"></a>

Dit is de link op de pagina:

<a href="fullarticle04.html#insurer">

Bedankt!

Roland

Hallo Roland,

Ja het is vaak een heel gepruts en gefrot. Je moet er echt een beetje in thuis zijn.

Toch knap van je gedaan :thumb: van je en weer wat geleerd. Bedankt voor de terugkoppeling en graag gedaan. Groeten manamana. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan