Link niet inactief word als je erop klikt???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryboesterd

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2005
Berichten
43
Beste Helper,
ik ben en tijdje al bezig met dreamweaver en toen ik zag dat mijn buurman een menu heeft gemaakt d.m.v. dreamweaver dat als de link actief is de link opeens mgezet word in platte tekst, nu was mijn vraag hoe doe je dat? zit er iets in dreamweaver dat dat ondersteund, of moet je daar bepaalde combinatie maken van 2 prog. talen?
Ben er nog niet helemaal achter vandaar mijn vraag?
De url naar die website = http://www.dorestadcleaning.nl
Hoe maak ik dat menu dus zo dat dat omgezet word na een klik in platte tekst en als je op een ander klikt het weer een normale link?

ik hoop dat u mij kunt helpen,

met vriendelijk groet en alvast bedankt,

Harold
 
Wel bedankt, maar nog steeds zie ik nergens staan hoe ik dat doe, hoe ik links moet bechrijven in CSS is me duidelijk, maar nergens zie ik hoe ik de link kan om zetten naar gewone tekst als hij active is. En dat is eigenlijk hetgeen wat ik zou willen weten.

ofwel als je klikt is hij daana niet clickable meer totdat je een ander onderwerp kiest dus het heeft iets te maken met de pseudoniem a:active of iets met div waar ik over gelezen heb op internet en de broncode van die bovengenoemde site.
 
Laatst bewerkt:
Oh je bedoelt deze:
<table border="0">
<tr><td align="left" valign="middle" style="height:30px">><a href="glasbewassing.htm"> Glasbewassing</a><td></tr>
<tr><td align="left" valign="middle" style="height:30px">><a href="zakelijk.htm"> Zakelijk</a><td></tr>

<tr><td align="left" valign="middle" style="height:30px">><a href="zonwering.htm"> Reinigen zonwering</a><td></tr>
<tr><td align="left" valign="middle" style="height:30px;color:#e2001a">> Terrasreiniging<td></tr>
<tr><td align="left" valign="middle" style="height:30px">><a href="dakgoten.htm"> Reinigen dakgoten</a><td></tr>
</table>
als je op de betreffende pagina bent van Terrasreiniging

Zoals uit de code blijkt is het gewoon handmatig aangepast met een style.
Heb je veel pagina's, dan is het geen doen.

:cool;
 
Ok bedankt voor de reactie en oplossing. Maar dat lijkt me geen doen, dus dat idee vervalt weer. Hartelijk dank.

Harold
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan