link opend met klijn venstertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.bongers

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2002
hallo wie kan mij helpen ,

Ik heb win xp , en vaak als ik op een site een link aanklik dan opend ie met een klijn vierkant venstertje in het midden van mijn scherm.

wie weet hoe ik dat kan veranderen?
Bedankt

Klein vierkantje in linkerbovenhoek plaatsen.
Dan via rechter-beneden-hoek, van vierkantje, uitrekken over het hele scherm.
Rechts-boven op kruisje klikken.

of rechts klikken op de link in de werkbalk onderaan en kiezen voor maximaliseren.
Venster sluiten en terug open doen, zou nu gewoon maximaal op het scherm moeten komen.

bedankt voor de reacties,

maar het werkt niet als ik het venster maximaliseer en dan afsluit , en dan de link opnieuw aanklik is ie weer klein!

het is geen ad- of spy hier controleer ik vaak op!

ik heb ook bij eigenschappen voor internet / geafanceerd even de standaard instellingen geklikt maar dat heeft ook niet geholpen!

wij kan mij nu nog helpen?

hoi sorry!

doy heeft gelijk het is gelukt! BEDANKT

de manier zoals beemer zij werkte niet.

ok, goed dat het gemaakt is.
Raar dat mijn manier niet werkte, lol.
Ik heb dat ook regelmatig, doe het zo, en hier lukt het wel.
Computers...... een ras appart, lol

Geplaatst door beemer_fan
ok, goed dat het gemaakt is.
Raar dat mijn manier niet werkte, lol.
Ik heb dat ook regelmatig, doe het zo, en hier lukt het wel.
Computers...... een ras appart, lol

Vergroten met vierkantje is maar voor even. Verhaaltje van Ton Kleinkramer: "Grijp het balkje bij een hoek vast met de muis, en trek het uit, totdat het geminimalizeerde venstertje het hele scherm vult.

De maximaliseren knop hierbij NIET gebruiken, want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. (DAT is de truuk).

Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken (belangrijk!).
In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan