link openen in incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikbraaf

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Ik heb een bericht ontvangen van Tomtom news.
In dit bericht staan enkele vragen die onderstreept worden als ik er met de cursor op ga staan. Klik ik die aan dan verschijnt er informatie die verderop in het bericht staat, (die overigens ook middels scrollen tevoorschijn komt).
Dit aanklikken werkt wel in Outlook, maar niet in Incredimail Daar krijg ik bericht "link is invalid or does not exist". (Doorklikken naar websites e.d. in Incredimail werkt prima)
Heb Incredimail al een keer opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat.
Wat is hier aan de hand?henkvergunst@planet.nl

Laatst bewerkt:
Even met linkermuisknop opklikken en dan kopieren en vervolgens plakken in je browser. Gebeurd wel vaker dat deze links niet werken.

dank voor de inspanning, maar het probleem is dat ik wel externe links kan openen, maar niet de links waarbij ik in het bericht blijf....

dank voor de inspanning, maar het probleem is dat ik wel externe links kan openen, maar niet de links waarbij ik in het bericht blijf....

Sorry had het niet goed gelezen! Begrijp nu wat je bedoeld, volgens mij kun je daar weinig aandoen. Dit zijn fouten die in de bewuste mail zitten. Gebruik zelf ook incredimail en heb soms t zelfde met de gewone links.

Misschien moet je eens proberen bij http://www.nucia.nl daar zitten de super experts, je moet je daar wel eerst registreren.

Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan