link opent meerdere keren

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric van brenk

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
hoi als ik een link aanklikt in een mailtje opent hij 2 of zelfs 3 x
tevens als ik bij een mailtje op verwijderen klik verwijdert hij 2 of meerdere berichten
tevens als ik de site helemaal wil openen hapert die moet vaak 5 of meerdere keren klikken
en tenslotte als ik iets moet aanvinken moet ik ook 9x klikken voor het kruisje blijft staan
heb al met 2 verschillende virusscanners avira en nod een scan gemaakt maar niks gevonden ook aheb ik diverse spyware scans gedaan en xp repair laten draaien

wie oh wie kan mij helpen
grtzz eric

Ok,

Volgende actie:

Maak onder Windows een nieuwe gebruiker aan.
Start onder deze gebruiker op en maak hier met OE, met dezelfde accountgegevens als onder de 'oude' weer een nieuwe emailverbinding aan.
Kijk nu of het verzenden en ontvangen wél normaal verloopt.
Hiermee controleer je of het aan je gebruikersomgeving ligt, of dat je 'verder' moet zoeken en drastischer maatregelen moet nemen.

Ok,

Volgende actie:

Maak onder Windows een nieuwe gebruiker aan.
Start onder deze gebruiker op en maak hier met OE, met dezelfde accountgegevens als onder de 'oude' weer een nieuwe emailverbinding aan.
Kijk nu of het verzenden en ontvangen wél normaal verloopt.
Hiermee controleer je of het aan je gebruikersomgeving ligt, of dat je 'verder' moet zoeken en drastischer maatregelen moet nemen.

heb ik gedaan heb zelfs gisteravond nieuwe xp erop gezet dus geformateerd
maar het probleem is nog niet opgelost blijft hetzelfde

hoi daar heb ik zelf ook al aangedacht en het blijkt dus aan mijn muis te liggen heb al een nieuwe gehaald
bedankt voor het helpen toppie hoor:thumb:

groetjes Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan