Link opent niet goed in tweede venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sir benni

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2001
Berichten
67
Hallo allemaal, ik heb sinds kort een probleem, ik heb van alles bekeken en gecrontroleerd (ook al m'n history en temp leeggegooid) of anders ingesteld (ik heb het wel weer teruggezet voordat het een al te groot zooitje zou worden), maar het wordt er niks beter op.
Het probleem is het volgende: als ik op een link wil klikken en deze opent dan in een nieuwe venster dan kan ik hem maar niet in het scherm krijgen als ik de link open via [uitvoeren] of plak in de adresregel van het eerste venster dan opent ie normaal. Nu voel je hem al aankomen hoe kan dit ik heb dit probleem ongeveer al twee weken, ik had al gehoord met adsl problemen maar dit probleem is gewoon constant....
Ik hoop dat jullie iets weten

many greetz
Sir Benni
 
En controle op spyware en virussen heeft niets opgeleverd ?
 
nee daar zat ik ook al aan te denken en heb daar maar ffies op gecrontroleerd maar kon nix vinden...
 
Hallo, ja sorrie Bennie dat had ik er even bij moeten vermelden ik draai windows 98 SE met internet explorer 6.0.2800.1106 (ff uitgebreid) ik hoop dat de info zo voldoende is.....
(misschien nog ff een puntje tussendoor kheb er sinds 30-12 jl m'n virusscanner veranderd van norton naar AVG)
Bennie nog bedankt ik heb weer ff goe kunnen rondneuzen en weer het één en ander geleerd thnx.....

wederom many greetz
Sir Benni
 
Maar heb je, behalve rondgeneusd, nog een en ander uitgeprobeerd?

Groetjes,
Bennie
 
Begin met Internet Explorer te repareren: Configuratiescherm > Software > MS Internet Explorer > Verwijderen > IE repareren.

Helpt dat niet, doe je het volgende:

Ga naar Start/Uitvoeren en type SFC, gevolgd door een klik op OK of door ENTER. Vervolgens kies je voor de optie "Een bestand van de Setup-diskette uitpakken", type bij 'naam' oleaut32.dll, en klik op OK.

Bij 'terugzetten vanuit', kies je de plaats waar je Windows installatie cabs staan, dus plaats de Windows CD-Rom in de drive, en type bijvoorbeeld D:\Win98, of blader er naartoe.
Het bestand moet terechtkomen in C:\Windows\System.
Het wordt automatisch door het programma uitgepakt.

Daarna moet je even opnieuw opstarten.


Succes,
 
Ja op zeker en vast maar het hielp weinig, want ik zag in principe maar 2 bruikbare items voor mij de rest had met andere progjes te maken (of is dit weer eens zo'n ontzettende blonde opmerking :-0 ).

many greetz
Sir Benni
 
Kleinkramer hiermee ga ik denk ik problemen ondervinden hoezo zul je wel denken. Ik heb nl een compaq en daarbij heb ik 2 quickrestore cd's (hier staan alle bestanden van de originele setup op)gekregen en daarin kan ik alles onder codes terugvinden ik kan het onderdeel windows (bv) niet zo ff terugvinden daar heb ik, denk ik, die codes van compaq nodig.
Nu heb ik 6.0 van de microsoft site gehaald als update.
Kan ik deze gedownloade bestand dan gebruiken en zo ja moet ik m dan branden op cd (blond).
In ieder geval hoop ik dat het weer iets duidelijker geworden is in ieder geval thnx voor jullie snelle reacties

many greetz
Sir Benni
 
Sir Benni, hoezo problemen?

Wanneer IE repareren niet helpt, werkt in het geval van Win 98/IE 6.0 de tweede oplossing in 99,9% van de gevallen.

Begin nou eens bij het begin. Je hebt daarbij geen recovery CD nodig.

En wanneer je de Windows 98 versie van Oleaut32.dll moet terugzetten óók niet. Tenminste niet inden je de installatiebestanden op je harde schijf hebt staan.
 
Kleinkramer OK de tweede oplossing heeft dus gewerkt,
Ik begreep het dus ff helemaal verkeerd omdat ik eigenlijk altijd zoiets heb als ik in configuratiescherm ==> Software iets verwijder dan gebeurt dat dan ook...
Maar goed weer een boel geleerd vanavond zoals altijd hiero thnx

many Greetz,
Have fun life is short enough...

Sir Benni
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan