link werkt niet in outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

quickboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
4
aan allen ,

ik heb pas een nieuwe laptop met win xp en outlook express 6 met service pak 2

nu als ik een mail krijg en er zit een link in verwerkt klikte ik vroeger op de link en ging hij open

nu met mijn nieuwe laptop lukt dat niet meer

ik ben al dagen bezig geweest om te kijken welke instelling er niet goed stond (vergeleken met oude laptop)

wat doe ik fout?

ook krijg ik niet mijn mailtjes gedeeld zeg maar

dus je hebt vanboven je mailtjes staan en daaronder een streep als je dan op een mailtje aanklikt zie je onder de lijn wat het inhoud

ook dit lukt me niet meer om dat zo te houden

het lukt me beeld instellingen toevoegen maar als ik dan mijn laptop terug opstart is het weer gedaan met de lijn
hopenlijk snappen jullie wat ik bedoel

groeten en alvast allen bedankt

quickboy
 
Zet de firewal van xp eens uit en kijk eens of je dan wel een link kunt gebruiken.
 
Kijk eens of dit helpt:
Probleem 1. Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing:
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:
1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Probleem 2. Vermoedelijk bedoel je dit: in OE/Beeld/Indeling, aanvinken Voorbeeldvenster weergeven.
 
Geplaatst door gezina
Kijk eens of dit helpt:
Probleem 1. Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing:
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:
1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Probleem 2. Vermoedelijk bedoel je dit: in OE/Beeld/Indeling, aanvinken Voorbeeldvenster weergeven.
 
bedankt allen die mij geholpen hebben maar het probleemis niet opgelost heb van alles geprobeerd nu na lang zoeken heb ik de moed opgegeven en heb ik maar alles via de recovery cd er terug opgezet pufffff
wat een werk weer

nogmaals iedereen bedankt voor zijn inbreng

grt quickboy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan