linken in forums

Status
Niet open voor verdere reacties.

teejo

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2003
Berichten
23
Ik kan geregeld in forums een link niet openen.Heeft dit met php te maken?Als ik rechts klik en ik plak de link in een nieuw venster gaat het vaak wel.Wie heeft hier een oplossing voor?Gebruik w xp en ie.6.0.. Alvast bedankt!
 
Opent er wel een nieuw scherm en is deze gewoon blanco? Of gebeurt er echt helemaal niks?
 
Nee, er opent geen nieuw venster.Op een ander forum waar mi. dezelfde links staan,geen probleem.Zou het aan de site zelf kunnen liggen?
 
Is het één bepaald forum dan waar je het probleem hebt? Kan je misschien wat voorbeelden noemen, denk wel even aan de huisregels als je een link plaatst.
 
Ik heb het zelfde probleem op helpmij, ik kan alle links openen alleen links in berichten doen het soms niet, vaak na het verversen van de pagina doen ze het wel.

Ook de blauwe knopjes profiel, systeem, bericht enz werken niet altijd
 
heb het op een andere cpu geprobeerd,daar geen probleem.Moet dus iets met de mijne aan de hand zijn?
Wie helpt?
 
Ga naar Internetopties > Tijd. Internetbestanden, en klik op "Bestanden wissen".

Ga vervolgens naar Start > Uitvoeren en typ het volgende, gevolgd door Enter:

regsvr32 urlmon.dll

Je hoort een berichtje te krijgen dat het registreren van de dll gelukt is. Start vervolgens even opnieuw op, en test je browser.
 
Geplaatst door Kleinkramer
Ga naar Internetopties > Tijd. Internetbestanden, en klik op "Bestanden wissen".

Ga vervolgens naar Start > Uitvoeren en typ het volgende, gevolgd door Enter:

regsvr32 urlmon.dll

Je hoort een berichtje te krijgen dat het registreren van de dll gelukt is. Start vervolgens even opnieuw op, en test je browser.

Dat heeft bij mij geholpen, bedankt most valuable professional :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan