linken in IE werken niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter jud
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jud

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2011
Beste leden,
Ik heb een website gemaakt, maar de linken die in een nieuw venster moeten openen openen wel het scherm maar niet de swf-files.Althans de ene keer wel andere keer niet.Dit probleem doet zich voor in IE.In Croom ,FF werkt het wel .Iemand enig idee wat dit kan zijn.Ik wordt er gek van .De site is W3C goed gekeurd op alle pagina's.Getest op verbroken linken ,geen problemen!!!Waar kan het nou aan liggen??????

Hoe kunnen we dat in vredesnaam weten? Zonder de site zelf te zien kunnen we er niet echt iets over zeggen wel?

PS: Het site check onderdeel van het forum is bedoeld voor mensen die graag hun site door anderen willen laten beoordelen. Niet voor problemen bij het bouwen van een site, daarvoor had in je in dit geval denk ik beter naar het algemene vragen gedeelte kunnen gaan.

Sorry ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een forum.Ben dus aan het zoeken hoe dit allemaal op de correcte manier te doen.

Bedankt voor het vriendelijke antwoord .Ik ben al aan het zoeken hoe ik mijn vraag kan verwijderen.

Bedankt want ik heb nu van alles verwijderd ,abonnementen ed maar mijn vraag blijft staan.Ik blijf zoeken.

Waarom wil je de vraag weg hebben? Deze staat nu in de juiste sectie.

bedankt voor de moeite van het verplaatsen.Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Laatst bewerkt:
M'n antwoord mag onvriendelijk zijn overgekomen, al was dat niet de bedoeling, het was wel waar. Zonder je site te zien is je vraag niet goed te beantwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan