linken in outlook opend ze in ie en niet in firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
ik gebruik pas mozilla firefox ben er heel tervreden van maar als ik een link heb in outlook express ,gaat hij open in internet explore hoe kan ik dat verhelpen

Zo?: uitvinken ''Controleren of Internet Explorer de standaardbrouwser is'' in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's.

dacht ik ook
ik kan aleen maar kiezen tussen outlook express/hotmail

Deze echte Firefoxer heeft dat probleem nooit gehad; Firefox gewoon als defaultbrowser kiezen was voldoende.

Maar probeer het eens met dit kleine freeware tooltje: http://www.pc-tools.net/win32/freeware/setbrowser/

Downloaden en installeren. Het programma starten.
Bij step 1 kiezen voor "Opera/other".
Sla step 2 over.
kies bij step 3 voor "Specify location"; blader naar de Firefox map (standaard is dat C:\Program Files\Mozilla Firefox) en dubbelklik op "firefox.exe".

Dan zou Firefox écht je standaardbrowser moeten zijn.

hij staat als defauldbrowser
ik zal die link uittesten

programma nog niet geinstalleerd aangezien mozila firefox als defauld browser staat

of moet ik toch doen?

Geplaatst door ibiza
programma nog niet geinstalleerd aangezien mozila firefox als defauld browser staat

of moet ik toch doen?

Probeer het maar. Het is maar een heel klein tooltje en kwaad kan het zeker niet. Het 'forceert' als het ware dat Firefox feitelijk jouw standaardbrowser wordt. Even de drie stappen uit mijn vorige bericht uitvoeren. Daarna kun je het tooltje ook gewoon weer verwijderen.

Geplaatst door buffy

Maar probeer het eens met dit kleine freeware tooltje: http://www.pc-tools.net/win32/freeware/setbrowser/

Dan zou Firefox écht je standaardbrowser moeten zijn. [/B]

Hoi Buffy,
ik heb het probleem dat een bepaald programma "quickspoof" altijd opent in IE. Nu had ik bovenstaand gelezen en heb ik dit geprobeerd. Maar die links blijven in IE openen. Nog enig advies?
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan