Linken plakken in Twitter gaat niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
719
Ik ben gewend weblinken te plakken in twitterberichten. Ging altijd prima. Tot ik een nieuwe laptop Windows 10 kreeg. Nu weigert hij ineens in Twitter te plakken, op welke manier ik het ook probeer. Plakken in bv een Word doc of op bv Facebook is geen enkel probleem. Het lijkt een typisch Twitterprobleem te zijn, misschien icm de nieuwe laptop. Heel vreemd....Heeft iemand een idee??
 
Hoi hoi ltk

Ik gebruik geen Twitter en heb ook geen zo grooote kennis zoals andere tipgevers hier over W10, maar wil je wel even vragen
I.p.v. kopiëren en plakken zo doe je toch ? is het niet mogelijk dat je probeert knippen en plakken, zal evt. op die manier lukken dan ??

:D Heb je hier wat aan ?? -->> KLIK
 
Laatst bewerkt:
Knippen heb ik ook geprobeerd Royonix, maakt niks uit. Het zit duidelijk in het Plakken-commando dat in Twitter niet opgepikt wordt (wel dus in andere programma's zoals Facebook of in gewone documentjes).
Dank voor je link, maar ook dat is allemaal bekend bij mij...
 
Het lijkt uiteindelijk een rare tijdelijke storing bij Twitter zelf te zijn geweest, ook op een andere pc had ik er plotseling last van. We zullen het maar als opgelost beschouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan