linken

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruudd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudd

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
hallo als ik bijvoorbeeld een link aanklikt op een startkabel,en ik en ik zet hem onder in mijn taakbalk.
En klik een nieuwe link dan opent hij hem,in de link die ik onder in de taakbalk had gezet.
hoe kan ik er voor zorgen dat hij de link in een nieuw vester opent.
xp pro
alvast bedankt ruud

Laatst bewerkt:
Hallo ruudd.

Druk gewoon de shift toets op je toetsenbord in, terwijl je de link aanklikt.
Of klik met rechter muistoets op de link en selecteer dan "Koppeling in nieuw venster openen".

Groetjes Erik Rothuis

hoi roto bedankt voor je antwoord maar valt het niet in te stelllen dat ie dit automatisch doet.
ruud

Hallo ruudd.

Naar mijn mening is dit niet als standaard in te stellen, want dit kan niet met alle links.

Wat ik heb gedaan, is het volgende. Ik heb een muis met twee extra toetsen, hiervan heb ik een toets, met behulp van de meegeleverde software, zo geprogrameerd dat het een shift toets is. Dus als ik een link wil openen in een nieuw scherm, druk ik de extra toets en de linker muistoets op de muis in.
Je zou ook een toets kunnen programeren als shift+linksklik, maar ik ben er zo aan gewend.

Groetjes Erik Rothuis.

Het openen van een link in een nieuw venster lukt niet altijd, ligt er ook aan hoe de site in elkaar steekt, wel nog even dit UITvinken: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, onder het blokje Surfen ''Vensters opnieuw gebruiken bij het activeren van snelkoppelingen,'' en klik oke. Verwijder dan ook ff de Tijdelijke Internet-bestanden, tabblad Algemeen.

Je kan ook een foef uitvoeren dmv een registeraanpassing, zie dit topic, scroll naar beneden haverwege, tip van Roby.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan