Linkerknop Logitech muis werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
De linkerknop van mijn draadloze Logitech muis werkt niet meer daarentegen werkt de rechter wel . Dus ik start mijn Windows 7 op en klik op mijn internet maar dat gaat niet . Eerst dacht ik aan een virus omdat ik de avond er voor Java had gedownload maar na het nemen van mijn laptop muis werkt wel alles perfect .
Ben ik nu toe aan een nieuwe muis en zo ja welke nieuwe muis is compatibel met mijn draadloos Logitech toetsenbord MK 300

Hallo Noliko. Even op de website kijken van logitech. Drivers of zo. klik voor herkenning van je apparatuur. (muis in dit geval)

Je kunt ook nog een muis van een vriend raadplegen en testen.

Eventueel dan dit dit, probeer eerst een andere usb poort. Zo niet ga naar apparaatbeheer en verwijder dat ding. Hij zoekt vanzelf opnieuw als je met een usb werkt en hem in een usb poortje duwd.

Ik ben ondertussen tot de vaststelling gekomen dat de muis technisch ook niet meer in orde is dus ben ik genoodzaakt een andere muis te kopen .
Ben ik nu ook verplicht een ander draadloos toetsenbord te kopen ?

Hallo, oke. Nee ik denk niet dat dit nodig is, want de muis wordt herkend door je computer.

En nog beter is dit. Koop een optische muis. Het voordeel van een optische muis is dat deze niet gereinigd hoeft te worden. Bij een mechanische muis verzamelt zich veel vuil rond het balletje, wat de snelheid en nauwkeurigheid niet ten goede komt. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan