• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Linkjes in de cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

susanthuis

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Berichten
198
Ik gebruik cellen die gelinkt zijn aan cellen in een andere document. De cellen die ik nodig heb staan steeds in een ander kolom. Hoe kan ik makkelijk de kolomcellen (makkelijk) vervangen?
Groet en alvast dank hiervoor,

susan
 
Ik gebruik cellen die gelinkt zijn aan cellen in een andere document. De cellen die ik nodig heb staan steeds in een ander kolom. Hoe kan ik makkelijk de kolomcellen (makkelijk) vervangen?
Groet en alvast dank hiervoor,

susan

Kan je een voorbeeld sturen?

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Je kunt gebruik maken van transponeren.

- Selecteer een bereik.
- Toets in: =Transponeren(
- Selecteer het bereik L4:Y5
- Toets in: )
- CTRL-SHIFT-ENTER

De gegevens staan nu vertikaal ipv horizontaal.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Waarom niet gewoon: kopiëren - plakken speciaal - transponeren?
 
Helaas moet ik elke week kopiëren. Indien het op regelniveau was, kon ik makkelijk voor vervangen kiezen (kopieer waardes van week 17 en vervang deze in week 18) gaat het mij makkelijk af. Maar zoiets lukt mij niet op kolomniveau. Hebben jullie misschien een idee?
 
Helaas moet ik elke week kopiëren. Indien het op regelniveau was, kon ik makkelijk voor vervangen kiezen (kopieer waardes van week 17 en vervang deze in week 18) gaat het mij makkelijk af. Maar zoiets lukt mij niet op kolomniveau. Hebben jullie misschien een idee?

Ik begrijp niet helemaal je bedoeling.

- Wil je een weeknummer intoetsen zodat de gegevens van die week in je bestand komen?
- Wil je ALLE weken transponeren?

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan