Linkjes in MSN gespreksvenster werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Hallo :)

Al sinds 3 maanden zit ik met een klein, maar enigzins irritant probleem.

Ik gebruik een oudere versie van msn ( versie 2009 14.0.8117.416 ) simpelweg omdat ik de nieuwe versie te onoverzichtelijk vind en al die social mediaprut erbij, i was er geen fan van :D.

Sinds dus een aantal maanden terug werken linkjes die ik krijg van personen niet meer. Ik ben genoodzaakt deze te kopieren en te plakken in mijn browser. Nou vind ik het niet erg om het een paar keer te doen, maar aangezien ik regelmatig met een goede vriend chat die nogal veel fotolinkjes en dergelijke zend, word dat op ten duur irritant.

Diezelfde vriend gebruikt exact dezelfde versie van msn, en daar werkt alles prima.

Via opties staat " Links toestaan in gesspreksvensters "al aangevinkt maar geen resultaat.

Dus voordat ik to eventuele her-installatie van msn over ga ( niet zo lang geleden opnieuw geinstalleerd ), zijn er eventuele andere mogelijkheden om dit probleem op te lossen ? Ik heb in die tijd geen problemen gehad met virussen o.i.d.

systeem:
Windows vista premium SP 2 ( up to date ) 32 bit
2.80 GHZ dual core intel processor
4GB RAM
NOD32 anti-virus ( up to date ).

Probeer het eens met Ctrl + linkermuisknop op de link, dus Ctrl ingedrukt houden, en vervolgens op de link drukken. Misschien dat dit werkt.

Probeer het eens met Ctrl + linkermuisknop op de link, dus Ctrl ingedrukt houden, en vervolgens op de link drukken. Misschien dat dit werkt.

gebeurt niks.. de link verschijnt ook niet als klikbaar zeg maar ( blauwe letters ) maar gewoon als standaard textletters ( die zijn bij mij standaard zwart ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan