links aan klikken

• Onderwerp starter Onderwerp starter dwinkel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dwinkel

Ik kan in outlook expres in een email geen link aan klikken zodat ik in een keer naar het internet ga. Als er dus een mail komt met een link en ik klik gebeurt er helemaal niets. Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet herstellen want dit is heel lastig. Ik kan me vaak behelpen met knippen en plakken maar dat lukt echt niet met alles.:confused:

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's), lukt het dan wel?

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Laatst bewerkt:
Als je in Internet-opties zit ga dan naar het tabblad Programma's en zie plaatje, op webinstellingen herstellen klikken is ook goed.

attachment.php

Bijlagen

• tabblad.jpg
    tabblad.jpg
    80,5 KB · Weergaven: 126
Laatst bewerkt:
Gezina ik heb het toch gevonden maar het eerste was al gedaan en de tweede optie heb ik ook gedaan maar sorry hoor zonder succes.
heb je nog meer ideeen.:confused:

Lieve jozo ik heb onder jou link gekeken maar ahum daar kan ik even niets mee kan dat ook gewoon in het nederlands zodat een ieder het begrijpt
:rolleyes:

Dat probleem had ik ook maar nu dus niet meer, thanx Gezina voor je tip!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan