links beheren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent-lamers

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
In mijn browser heb ik onder de favorieten allerlei links naar internetadressen staan die ik regelmatig bezoek of wil bewaren.

Dit worden er steeds meer waardoor het erg onoverzichtelijk wordt.

Wie kan mij een tip geven om de links te beheren.

Moet ik ze b.v. allemaal naar een word document knippen en plakken

Of is er een makkelijker manier?

Heb je dus de links niet in mappen staan? (klik op Favorieten en dan op indelen)

Je hebt internet explorer neem ik aan?
Ga naar favorieten -->favorieten indelen.
Je kunt nu gemakkelijk alles overzichtelijk indelen in mappen.

Ik ben niet duidelijk genoeg. Ik heb mijn favorieten al in mappen ingedeeld. en ook al in submappen, maar dan vind ik het nog onoverzichtelijk.

Mijn vraag is:

Is er naast de plaatsing onder favorieten geen andere mogelijkheid?

Zou ik niet weten maar misschien nog even op volgorde zetten? Klik dan op Favorieten (in IE tussen Beeld en Extra), rechtsklik op een map en kies Sorteren op naam.

sorteren op naam heb ik ook gedaan.

Ik begrijp dat ik anders gewoon al mijn links naar een word document o.i.d. kan gaan plaatsen

Je kunt ze wel exporteren.
Ga naar --> Bestand -->Importeren, Exporteren.

Je kan nu kiezen om al je favorieten als een *.htm bestand op te slaan.

Als ik het bestand als htm. heb opgeslagen, dan noemt men dit bij windows een "bookmark". Als ik deze open komt deze in Internet Explorer (IE) te staan.

Echter hoe zet ik deze link over naar b.v. een Word document.

Als ik de link direct vanuit de bestandemap in Word open dan krijg ik de pagina te zien, wat ik wil is alleen die link.

Dan zou je misschien vanuit "bookmark.htm" met je rechtermuisknop erop moeten klikken en kiezen voor "snelkoppeling kopiëren" of gewoon "kopiëren".
En kies voor plakken in Word.
Wordt wel een beetje omslachtig op deze manier.
Misschien dat iemand anders nog ideeën heeft?

IK hoop dat iemand nog een ander idee heeft.

In het contact met microsoft word ik verwezen naar de website of de hulp bij Internet Explorer. Ze kunnen geen oplossing per e-mail aangeven, ik mag het zelf uitzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan